Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Må nesten se igjennom 1-3 sider så er man hektet =) Var solgt i 1 episoden, med ninjaen og dataen da han sa "Oh God, not the computer!" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Liker at Chuck endelig begynner å få litt sammenhengende handling i seg, spesielt på grunn Volcrum(eller hvordan det skrives) har begynt å komme fram denne sesongen. Castingen er bra ja, ikke verdens beste men den gjesterollen til Tony Hale er konge, han passa godt inn. Kan ikke si at Chuck er en sterk serie akkurat, men det er faktisk gangske god underholdning og håper serien forsetter. Mange kule gjesteskuespillere innimellom. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Ukas episode (i USA) er morsom. Uten å spoile for mye kan jeg si at Chuck Macgyveriserer håndjern han er lenket fast til. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Litt rart å si at Chuck er en av mine favorittserier, men det er den. Til å være så useriøs morsom funker den flott som en tvserie jeg kan flykte inn i en gang i uka. Tidvis utrolig morsom med øyeblikk hvor jeg ler høyt... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg synest først serien minnet om Jake 2.0 ettersom konseptene har mange likheter. men det som gjør Chuck mye bedre er at skaperene valgte å la han beholde familien og venner. imotsetnig til Jake 2.0 der de omplaserte bestekompisen og lagte et merkelig plott med en han var forelsket i på college . Jeg liker derfor måten Chuck må balansere sitt egentlige liv aka familen,venne/er og jobb med dette påtvungne livet . men på den andre siden sitter jeg å håper i hver episode at søsteren eller Morgan for den saks skyld finner det ut,eller iallefall går anntydninger til at han er en "spion". selv om jeg vet at de ikke kommer til å gjøre dette før de er helt nødt, altså når serien nærmer seg slutten. Endret 4. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har sett to episoder så langt, og er overrasket over hvor dårlig skrevet det er for å være en Josh Schwartz-serie. Nå ser det ikke ut som han skriver episodene (og med McG i produsentstolen er det ikke rart serien lider av gimmicky action), så det er kanskje for mye å forvente at dialogen skal holde Gossip Girl/The OC-nivå. Historiene er greie, da de tar utgangspunkt i samtlige spionklisjéer noensinne - noe jeg egentlig kan godta. Jeg hadde bare litt for høye forhåpninger for en serie som ellers har god musikk, en hovedrolleinnhaver som minner meg om Jim fra The Office og en søt og leddkledd jente som til tider er litt morsom. Adam Baldwin er for øvrig helt ubrukelig og ekkel. For en håpløs og irriterende karakter. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har sett to episoder så langt, og er overrasket over hvor dårlig skrevet det er for å være en Josh Schwartz-serie. Nå ser det ikke ut som han skriver episodene (og med McG i produsentstolen er det ikke rart serien lider av gimmicky action), så det er kanskje for mye å forvente at dialogen skal holde Gossip Girl/The OC-nivå. Historiene er greie, da de tar utgangspunkt i samtlige spionklisjéer noensinne - noe jeg egentlig kan godta. Jeg hadde bare litt for høye forhåpninger for en serie som ellers har god musikk, en hovedrolleinnhaver som minner meg om Jim fra The Office og en søt og leddkledd jente som til tider er litt morsom. Adam Baldwin er for øvrig helt ubrukelig og ekkel. For en håpløs og irriterende karakter. Ikke gi deg enda, det er masse bra der Tok en del episoder før jeg ble frelst. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har allerede gitt meg, har jo etterhvert innsett at det ikke er min type humor. Jeg håpet på humor over sitcom-nivå, men det ser ikke ut til å skje. Dette er en blanding av Malcom in the Middle og Friends-humor, og det går greit når man er bakfull på søndag men ikke noe jeg følger med på. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Klarer ikke å ta deg seriøst når du sier er Baldwin ubrukelig. Makan til kur fyr! Han var stor i Firefly og han er stor i Chuck. Fantastisk serie, som faktisk er blant mine topp 3 for tiden. Gleder meg forferdelig til starter opp igjen nå i februar. Jeg mener nå selv denne humoren strekker seg langt over sitcom nivå, og dialogene generelt er bedre skrevet en mye annet dritt som sende på tv for tiden. Men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Firefly er jo nok en dårlig skrevet og tåpelig serie, så det er klart at vi ikke har samme smak, men en mer ensformig og tafatt karakter enn den Baldwin spiller skal man lete lenger etter. Jeg fikk med en gang samme følelse av ham som av Joshua Jackson i Fringe, rett og slett en dårlig skrevet gimmick-karakter som kun er til for dårlige one-liners og konstant kritikk av hovedfiguren, slik at søte "Du var ikke helt forferdelig denne gangen, altså.."-øyeblikk kan oppstå og man kan late som det er karakterutvikling. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Okai. Siste episode er i 3-fuckings-d. Noen som har peiling på hvor man kan skaffe seg briller hen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Krysser fingerne for at de gir ut non 3D-utgaven som ble sendt i Canada i natt snart. Har virkelig ikke sett eller hatt noen 3D briller siden 90-tallet. Dominic Monaghan(Fra Lost og Ringeness Herre) tror jeg forresten er med i denne episoden. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Firefly er jo nok en dårlig skrevet og tåpelig serie, så det er klart at vi ikke har samme smak, men en mer ensformig og tafatt karakter enn den Baldwin spiller skal man lete lenger etter. Jeg fikk med en gang samme følelse av ham som av Joshua Jackson i Fringe, rett og slett en dårlig skrevet gimmick-karakter som kun er til for dårlige one-liners og konstant kritikk av hovedfiguren, slik at søte "Du var ikke helt forferdelig denne gangen, altså.."-øyeblikk kan oppstå og man kan late som det er karakterutvikling. Dust 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Enig, han fremstår absolutt som en dust. Veldig billig sitcom-karakter uten dybde. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg mente deg... 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Ah, Chucks-fans. Kjenner ikke igjen solid humor om det så er rett foran dem. ^^ Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Dette 3D mølet er vel forhåpentligvis ikke noe de skal begynne med fast? Trodde vi var ferdig med 90 tallet, hvorfor dra frem disse dårlige minnene. Nei de kan holde seg unna 3d til de finner en måte å gi 3d følelse uten briller eller annet vås. Klarer uansett ikke vente på 3d friversjon, så får heller se episoden 2 ganger. Begynner jo snart å bli 2 mnd siden siste episode. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har enda ikke sett ukens episode og jeg kommer nok til og vente med å se den til jeg kommer hjem i helgen ettersom jeg tror lillesøsteren min har noen 3d briller liggende Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Keep in mind dette er siste episode på en stund. Så gjør ikke så mye å utsette denne. Testet noen gamle 3d briller nrk har gitt ut, funket ikke. Endret 3. februar 2009 av Akidon Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Selvfølgelig ikke.. Dette er jo "ny" 3D Siste episode på en stund? Hva? Trodde julepausen var over og de fortsatte med sesongen? Hva er grunnen til lengre pause nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå