Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Digg hele episoden!

Endlig skjer det en utvikling, og jeg håper vi kan få litt mer morro med Morgan+resten av teamet og ikke ha så mye fokus på Chuck+Sarah som det har vært. Comboen Morgan og Casey er et godt utgangspunkt for mye morro. Morgan viste jo også at han hadde litt spy-skills, ikke helt frivillig til tider, men det er jo det som gjør det morsomt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konge episode! Slosse scenene med Chuck og Sarah i håndjern var en fryd å se på!

Noen som vet hva seertallene var for denne episoden?

I og med at HIMYM ikke ble sent så burde det bli høyere enn vanlig.

5.98 Millioner, 2.1 i rating

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Konge episode! Slosse scenene med Chuck og Sarah i håndjern var en fryd å se på!

Hva betyr det? Fra-til?

Lenke til kommentar

woot hvor fant du det???

men lurer på om det er nok til at det kommer en sesong 4 :S

for å være sikre på en 4 sesong så burde rating ha ligget i 2.3 - 2.4 eller over, men vi får håpe det tar seg opp på de siste episodene og at det blir en sesong til :D

Lenke til kommentar

woot hvor fant du det???

men lurer på om det er nok til at det kommer en sesong 4 :S

for å være sikre på en 4 sesong så burde rating ha ligget i 2.3 - 2.4 eller over, men vi får håpe det tar seg opp på de siste episodene og at det blir en sesong til :D

Hadde vært fint med litt høgere ratings ja....men det var ein vansklig kveld. masse reality crap og dritt som folk ser på...

Fant the på tvbythenumbers.com

http://tvbythenumbers.com/2010/04/27/romantically-challenged-down-chuck-steady/49747

Slossescenen i håndjern var imo et irritasjonsmoment i denne episoden. Gud så falskt når Chuck slengte Sarah rundt overalt.

ja, er litt enig med det. Synes egentligt alle sloss scener med chuck i er dårlige. Burde kanskje få litt meir erfaring.

Lenke til kommentar

Kult med Chuck igjen. Litt annerledes plot, og funket greit det, bare at hovedslosscenen kunne ha vært bedre koreografisert. Nå syns jeg også det er nok med Churah-romantikk og kan heller fokuserer på teamet og oppdrag.

Selvsagt så kommer jeg ikke på navnet på den aller siste sangen som blir spilt, selv om jeg har hørt den en del ganger før. Hater når det skjer. Noen andre som kan den?

Lenke til kommentar

Kult med Chuck igjen. Litt annerledes plot, og funket greit det, bare at hovedslosscenen kunne ha vært bedre koreografisert. Nå syns jeg også det er nok med Churah-romantikk og kan heller fokuserer på teamet og oppdrag.

Selvsagt så kommer jeg ikke på navnet på den aller siste sangen som blir spilt, selv om jeg har hørt den en del ganger før. Hater når det skjer. Noen andre som kan den?

Feeling Good med Nina Simone ( Shazam til iPhone Ftw) =)

Er egentligt enig i det med Churah, få litt meir vanlige oppdrag som i S2 og S1, men kan fortsatt ha litt fokus på det. Men er ganske sikker på at dei kommer til å roe det litt ned med Chuck og sarah romancen i dei neste episodene.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Jeg synes slåssescenene blir stadig bedre, Chucks første kung-fu scene noensinne... den på slutten av sesong 2 var jo skitdårlig, selv jeg som ikke har trent kampsport på 2 år kunne fått til noe bedre. Scenen i S03E10, "Chuck vs the Tic-Tac" var også ganske middelmådig. I forhold til dette så synes jeg dagens kampscene var ganske bra, jeg er fornøyd med dem... og det viktige er at det skjer en utvikling hele tiden. Jeg vet ikke hvor krevende en koreografert slåssescene er, men å lære seg en kampsport fra bunnen av er ganske vanskelig.

En ting jeg ikke skjønner; hvorfor i huleste ser folk på random reality crap, når du ser på en serie som Chuck som krever en oppmerksomhet fra deg. Det var 3.0 i ratings på begynnelsen av sesongen, så hvorfor forlate noe som er halvferdig... liten sjanse for at en gidder å se på noe en detter ut av. Jaja, så lenge de skrur på TV-en og hjelper med ratinga så burde jeg ikke klage.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Jeg synes slåssescenene blir stadig bedre, Chucks første kung-fu scene noensinne... den på slutten av sesong 2 var jo skitdårlig, selv jeg som ikke har trent kampsport på 2 år kunne fått til noe bedre. Scenen i S03E10, "Chuck vs the Tic-Tac" var også ganske middelmådig. I forhold til dette så synes jeg dagens kampscene var ganske bra, jeg er fornøyd med dem... og det viktige er at det skjer en utvikling hele tiden. Jeg vet ikke hvor krevende en koreografert slåssescene er, men å lære seg en kampsport er krevende.

En ting jeg ikke skjønner; hvorfor i huleste ser folk på random reality crap, når du ser på en serie som Chuck som krever en oppmerksomhet fra deg. Det var 3.0 i ratings på begynnelsen av sesongen, så hvorfor forlate noe som er halvferdig... liten sjanse for at en gidder å se på noe en detter ut av. Jaja, så lenge de skrur på TV-en og hjelper med ratinga så burde jeg ikke klage.

Chuck sine skills i slåssscener blir nok bedre og bedre ja, men eg synes fortsatt den scenen idag var litt dårlig, ikkje pga chuck, men måten dei slåss på i dagens episode liker eg ikkje heilt, men men. Greit nok at dei kan slåss ilag, men da får dei gjør det slik bryce og sarah gjore i The buy more og ikkje kaste rundt på kvarandre.

Lenke til kommentar

Hva betyr det? Fra-til?

Tror det er hvor mange prosent av tv-seere som ser på programmet.

Altså det var 2.1 prosent som så på chuck når det gikk i går.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tror ikke ratingen på episoder på TV fungerer sånn. Om seks millioner var to prosent vil det tilsi at rimelig mange så på TV i det tidsrommet, haha :p Er for trøtt til å i det hele tatt prøve å regne meg ut til hvor mange det ville betydd så på TV på en gang så jeg linker heller til wikipediaartikkelen om ratings: her.

Lenke til kommentar

The most commonly cited Nielsen results are reported in two measurements: ratings points and share, usually reported as: "ratings points/share". As of September 1, 2009, there are an estimated 114.9 million television households in the United States. A single national ratings point represents one percent of the total number, or 1,149,000 households for the 2009–10 season.

Fra linken til han over.

Lenke til kommentar

Vet noen hva themen som er i fightene heter? Den "ay ay ye" greia ;). Har lenge lurt på den..

Jeg har lett etter den i år og dag, men ikke lykkes. Jeg har prøvd Youtube, Google, Chucktv.net og et par andre metoder. Kommer aldri fram til den sangen, mener nesten den er egenkomponert. Har vært flere episoder der den har hatt en annerledes stil, så jeg aner ikke. Dette er noe som har frustrert meg i en liten stund, og Cobrastyle ligner litt... men det er ikke den heller. :shrug:

Lenke til kommentar

er det denne du meiner? Tim Jones

Ser ut som den er laget for Chuck.

Trur eg leste ein plass dei holdt på med ein CD, skal sei ifrå om eg finner noke meir info. Men den er jo litt kort da, so er jo ikkje noke å høyre på utenom chuck egentligt. Med mindre det finnes ein lengre versjon ein plass.

Fant det. http://www.jonestimjones.com/favorites.php

Der kan du komme med forslag til den nye chuck Cden hans.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...