Noiz Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Why? for ein ny sesong. husk derre kan vote meir enn ein gang, berre refresh http://www.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/b175352_save_one_show_this_itvote_now_in_final.html Endret 10. april 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Morsom eller, tro du sjefene i NBC bryr seg om det? Ratings og reklameinntekter betyr alt, hva folk gidder å skrive på en random side betyr ingenting. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Morsom eller, tro du sjefene i NBC bryr seg om det? Ratings og reklameinntekter betyr alt, hva folk gidder å skrive på en random side betyr ingenting. Dei har reddet show fleire ganger før med denne avstemninga. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Morsom eller, tro du sjefene i NBC bryr seg om det? Ratings og reklameinntekter betyr alt, hva folk gidder å skrive på en random side betyr ingenting. Dei har reddet show fleire ganger før med denne avstemninga. Liiike...? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) "In two weeks (April 12), we'll announce the big SOS winner on E! News, Daily 10 and E! Online and take your message directly to that network's decision makers to make sure they hear you loud and clear. In the past decade, we've helped successfully rescue shows like Felicity, Angel and One Tree Hill. " Endret 11. april 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Noen fare for at Chuck skal avsluttes? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Noen fare for at Chuck skal avsluttes? Ja, er ikke den offisielle planen at det skal avsluttes denne sesongen? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Noen fare for at Chuck skal avsluttes? Ja, er ikke den offisielle planen at det skal avsluttes denne sesongen? Eg er ikkje sikker, men eg veit at sist episode skulle egentligt vært sesong avslutning. Men NBC bestilte 6 til. Men ja det er absolutt stor fare for at chuck avsluttes denne sesongen. Angående voting so meiner eg ikkje at det er sikkert at chuck får ny sesong viss me vinner, men det er vært eit forsøk siden det har blitt gjort før. Endret 11. april 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Det virker nestens om om NBC starter fra bunnen av, de har jo kommet med en del nye piloter om jeg ikke er helt feil og de har kansellert/virker som om de skal kansellere de fleste andre showene som går nå for å starte forfra med "nytt blod". Noe som ville vært veldig trist for Chucks del. Seeeelv om jeg har på følelsen at det nesten er like greit, det skal så utrolig mye til å toppe denne sesongen (sålangt ofc) at jeg tror nesten at sesong 4 ville blitt en skuffelse uansett, tragisk nok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Josh Schwartz har fortalt at slutten på sesong 3 er ikke avsluttende for serien. Så S3 er ikke siste fra produsentene sin side. Men NBC vil sikkert økse Chuck mer enn gjerne. Chuck vil nesten garantert bli økset denne sesongen, de seertallene som har vært nå hjelper ikke en dritt for en fornyelse. Voteinga til E!Online hjelper forresten ikke en dritt. Veronica Mars og Related gikk rett i dass etter å ha vunnet den pollen tidligere. Sende brev hjelper, neppe emails... Endret 11. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Så det betyr at vi får håpe på at Chuck ikke bli kansellert eller blir plukket opp av et annet nettverk, verken eller virker til å se særlig lyst ut så eh. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Josh Schwartz har fortalt at slutten på sesong 3 er ikke avsluttende for serien. Så S3 er ikke siste fra produsentene sin side. Men NBC vil sikkert økse Chuck mer enn gjerne. Chuck vil nesten garantert bli økset denne sesongen, de seertallene som har vært nå hjelper ikke en dritt for en fornyelse. Voteinga til E!Online hjelper forresten ikke en dritt. Veronica Mars og Related gikk rett i dass etter å ha vunnet den pollen tidligere. Sende brev hjelper, neppe emails... Det må jo hjelpe litt, siden dei har reddet 3 show før. Endret 11. april 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Tenkte eg berre sko dela med dåke at Chuck vant på E!online selv om da ikkje er so mangen her so bryr seg. http://www.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/b175535_save_one_show_we_have_winner.html Josh Schwartz sa dette før final round begynnte. "This is not nothing," Chuck boss Josh Schwartz told me of Save One Show during an interview last week. "It's worth a lot. If we win, it's precisely the kind of thing we will bring to NBC when we make our pitch for next season. It's a great anecdotal snapshot of our fans. So it definitely means something to us and to the show." Selv om 99% av det som NBC ser på når dei skal renewed eit show er ratings, so kan det ikkje skade. Endret 12. april 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Etter å ha sett det E!Online intervjuet med Chuck så ble jeg litt mistenksom på om Shaw faktisk er dø Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Vi så ham ta et par skudd i brystet, og Zach sier selv at endelig er Chuck og Sarah sammen og Shaw ute av bildet med to skudd på brystet. For meg høres det ut som han er over og ut, ser ikke helt forbindelsen din. I følge Zach er det fortsatt mye action og moro i resten av sesongen da Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Uansett om pollen ikkje gjer at chuck får ny sesong so er det fortsatt god reklame, som gjer at det kan bli bedre ratings framover. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Uansett om pollen ikkje gjer at chuck får ny sesong so er det fortsatt god reklame, som gjer at det kan bli bedre ratings framover. Lol, må si du virkelig tar dette personlig. Vi har fått med oss at Chuck vant, trenger ikke å gå mer innpå det nå, det er ute av våre hender. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Chuck en av de beste seriene jeg har sett, men vis den 4. sesongen blir low budget, med dårlig historie og en dårligere avslutning på serien så ser ikke jeg noe poeng at det blir en ny sesong. Vil heller at det avslutter knallbra, enn labert uten seere. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Hvor høy rating trengs det for at chuck ikke blir tatt av? Jeg vet ingen kan si noe sikkert, men ca.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå