Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MEN som vi ser i promoen så skal jo Morgan nå læres opp til å bli spion, og DET tror jeg blir latterlig bra :D håper jeg kommer i den situasjonen at jeg må sette episoden på pause fordi jeg får latterkrampe av Morgans forsøk på å bli spion :D :D

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Hahhaha, lo hardt når Chuck sier "And cancel the tank!"

Da er vi to :p

Forøvrig en fantastisk episode. Om de kanselerer Chuck nå må noen ta turen over dammen å gi ifra seg litt pryl. Forøvrig jammen på tide at det ble Chuck og Sarah. Får bare inderlig håpe de ikke finner på noe latterlig dumt slik at de slår opp i neste episode. "Å nei Sarah finner ut at Chuck har forferdelig mye hår i ræva" eller noe annet helt tøvete.

Edit: What? 3 uker opphold..Pokker.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Hahhaha, lo hardt når Chuck sier "And cancel the tank!"

Da er vi to :p

Forøvrig en fantastisk episode. Om de kanselerer Chuck nå må noen ta turen over dammen å gi ifra seg litt pryl. Forøvrig jammen på tide at det ble Chuck og Sarah. Får bare inderlig håpe de ikke finner på noe latterlig dumt slik at de slår opp i neste episode. "Å nei Sarah finner ut at Chuck har forferdelig mye hår i ræva" eller noe annet helt tøvete.

Edit: What? 3 uker opphold..Pokker.

Trorikke de kommer til å slå opp fordi Chuck har hår i ræva...

Lenke til kommentar

Igjen.. Hvorfor trykke på promoen når man vet godt hva promo går ut på? dessuten så skrev han episode 14-17

hvis ikke det var det, men det de skrev etter at promoen ble lagt ut(s22), så har ikke det noe med promoen. men dagens episode

At borbra nevner at morgan blir trent opp til å bli spion, lå jo i kortene mtp at generalen ga han jobb i dagens episode.

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Morgan blir nok litt mer behind the scenes, fikser småting og innkjøp, samler informasjon og slikt, og blir nok ikke med ut i felten. I verste fall blir han vel sittende i bilen, litt som Chuck skulle i sesong 1.

Eller så lurer de han til å gjøre masse tull som de ikke vil gjøre og sier at det er uhyre viktig og at det er hans oppdrag. Men så greier Morgan å rote seg borti ting han ikke burde rote seg borti og dermed så blir det masse kluss. Eller noe sånt :p

Lenke til kommentar

Da var stemmen avgitt for Chuck :D Nå er det bare å vente på mandagen.

Veldig bra at serien har tatt seg opp og endelig(!) blitt ferdig med klisjeene..... or has it? Håper de legger kjærligheten litt på lavprofil heretter og fortsetter med hardbarka oppdrag. At Morgan også har blitt en del av teamet, kommer nok til å ha sine morsomme momenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...