Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må si meg enig i Lightningwolf

BESTE. EPISODE. NOEN. SINNE. :D :D :D :D :D

alt fra Team Leader scenen til slutten av episoden var en fryd å se på :D

har også hele tiden håpt att situasjonen mellom Chuck-Sarah-Shaw burde ende på ca den måten den sluttet på, så nå er det bare til å få folk inn HER å stemme, slik at vi har noe å se frem til, til høsten :)

hiver også ut denne linken (som hadde havnet langt bak i tråden) slik at vi kan sjekke hva slags rating denne episoden fikk, og håpe på at det er ett mye sterkere tall enn tidligere. slik att vi slipper at det blir kansellert

Lenke til kommentar

Fy faen, for en episode! De tre siste episodene har vært Chuck på sitt beste, og dagens episode var toppen på kaka! Dette er på nivå med avslutningen av sesong 2, og det er den beste episoden av en TV-serie jeg har sett noensinne. Take a bow son, you have just been amazed :D

Jeg står nå og lurer på om jeg i det hele tatt vil ha en sesong 4, for denne episoden var så bra at jeg ikke kan se Chuck bli bedre. De kan utforske livet til han og Sarah som spioner, og det kan sikkert bli meget bra... men dette er en ny standard. Dette er på nivå med Orion-arcen i sesong 2, og det er helt utrolig. Beste TV-serie noensinne, ingen tvil. Jeg sitter her og har frysninger.

Shaw dør, og for en avslutning han får. Jeg likte og hata fyren, og sitter her med blandede følelser. Dog gjorde han sin rolle, og hjalp Chuck med å bli en bedre mann og spion. Dette skal han ha takk for, og den siste linjen hans var genial:

Chuck: This isn't you Shaw, you can't do this

Shaw: No Chuck, I can, you can't.

Casey is back :D, og faen så awesome det var å se ham konfrontere Beckman. Morgan på team Bartowski er genialt, han har absolutt sine kvaliteter... og til slutt Sarah; faen så godt det er å få en slutt på det teite dramaet, og jeg håper de ikke lager masse ny drama om, stryk det jeg skal ikke jinxe noe nå :p. For en serie!

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Seriøst? Jeg likte ikke hele dramabiten, men det var genialt når Chuck dro frem spesialstyrkene, helikopterne, kampflyene og tanksen. Så sykt overkill, jeg forventet nesten at Shaw skulle bli skutt av en snikskytter elns. Morsomt når Sarah dro det fram; "Thanks for the tank Chuck, it was very considerate" :!:.

Forresten så har jeg aldri stor vært fan av the mushy feely stuff, som Casey kaller det, og derfor fant jeg den delen hvor Sarah sier "You're my Chuck" cheesy framfor hjertevarmende eller hva det skulle være. Overkill, du sa du elsker ham. Kanke du bare si "I love you", istedenfor disse merkelige greiene? Det er greit innimellom, men noen ting er bare for mye. Ellers var dramaet bra uført, og noen må seriøst tilby Strahovski en filmrolle snart. Hun har stort potensiale, og vi har sett mye av det denne sesongen.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Åh, som jeg savner chuck, har ikke sett siden rett før episode 9 kom ut! må få tak i en pc som takler det! heh, trodde jeg var pirat som lastet ned hele sesong 1 og 2, + halve 3 før jeg fant ut at det lå gratis på nett... :whistle:

Hæ? Hvor? :p

"I've lost contact, get it back"

"Shut up and kiss meh" ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Joiner inn på hylekonserten om hvor fantastisk siste episode var. Jeg er sikker på at sesong 3 kommer til å bli det som alle andre TV-serier vil måle seg opp etter i mine øyne. Chuck er så genialt originalt at jeg har ikke ord for det. :D :D

Lenke til kommentar

For en fantastisk episode! WHC har vel egentlig sagt alt som trengs.

Sitter med blandede følelser for sesong 4 da, kan være kult, men føler det blir litt som sesong 1, bare at Chuck er på topp. Hadde klart sett på det, men på en annen side er det jo lurt å avslutte på topp. Har ikke lyst til at det skal bli som Lost som ble dritkjedelig i sesong 3, eller Prison Break som tapte seg veldig en periode før det tok seg litt opp igjen.

Vet jammen meg ikke, men herregud så genial episode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...