Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en episode, nesten så jeg vurderer å skulke første skoledagen etter påskeferien for å se den neste. Jeg sitter her og har frysninger, for dette er sesongens beste episode. Dette er Chuck slik jeg elsker Chuck, må se denne et par ganger til for å få med meg alle detaljene. Jeg vil ikke ødelegge episoden for noen, men for meg var dette en episode av en annen verden.

NB: SPOILERE, årets største spoiler. Ikke les videre, hvis du ennå ikke har sett episoden... for dette dreper episoden, og det unner jeg ingen.

Som jeg trodde, så drepte Sarah kona til Shaw. Jeg hadde sett dette for meg, men jeg er fremdeles i sjokk. Shaw kidnapper Sarah for faen, akkurat da togstasjon del II skulle skje. For en vending, for jeg så for meg noe kliss igjen... men dette var awesome. God dose humor i episoden også, og blandingen av drama/humor/action sitter akkurat slik den skal. Chuck har også modna noe sykt den siste tiden, og jeg liker virkelig det jeg ser. Han sa at han elsker Sarah endelig, dette kunne jeg virkelig ikke kunne se gamle Chuck gjøre. Casey har jeg virkelig fått sansen for i det siste, og det at han velger å si sannheten til Sarah er tøft gjort. Ser ut til at vi mister Awesome og Ellie, og det vil jeg savne. Nå gleder jeg meg virkelig til neste uke, håper dette forsetter i denne banen for dette er på nivå med siste delene av sesong 2.

Jeg sier det igjen; for en episode. Det kan ikke beskrives hvor mye jeg digger denne serien :D.

10/10

>.< Legg det inn i dobbel spoiler med advarsel. Leste >.<

Lenke til kommentar

er det VIRKELIG vanskelig å forstå dette her? Regner med at du kan lese? :)

NB: SPOILERE, årets største spoiler. Ikke les videre, hvis du ennå ikke har sett episoden... for dette dreper episoden, og det unner jeg ingen.

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Var nykjering :dontgetit:

Lenke til kommentar

likte episoden dritt bra!

Var nykjering :dontgetit:

jaja, da er det din feil at du leser.

Lenke til kommentar

Uhm, det har da vært James Bond-aktig musikk hele tiden på Chuck. De spilte jo Chuck-theme. Alle slike serier/filmer har musikk som likner litt på James Bond-musikken.

Wtb artist/tittel navn på noen av de theme sangene som blir brukt når det er action tid :-)

Med det mener jeg ikke de som man finner i song lister men "chuck-bond musikken". Om dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg skal jammen meg spekulere i hvordan sesong 3 kommer til å ende. Jeg tør vedde på at den ender med en kombinasjon av en enorm cliffhanger og åpen slutt som gjør at dersom det ikke blir flere sesonger så er det fortsatt mulig å bygge videre fra slutten men dersom det ikke blir det (og Gud forby, skjer det mister jeg troen min på god TV) så har vi fortsatt en fantastisk avslutning av Chuck. Og jeg tør nesten vedde på at det slutter med at Chuck og Sarah rømmer avgårde til Mexico eller noe sånn at det endelig kun blir dem. Og det er avslutningen. På den måten har vi en åpen slutt hvor alt er fantastisk for Chuck og Sarah men om de blir renewet for sesong 4 kan vi bare ha at de blir sporet opp av NSA og CIA og heile pakka og må jobbe sammen.

Selvfølgelig, dette er bare pur spekulasjon og jeg er som regel veldig dårlig på å gjette hva som skjer i Chuck (har tatt feil om stort sett det meste jeg har prøvd å gjette meg frem til denne sesongen) så dette burde fordøyes med salt og pepper :p

Lenke til kommentar

Bare sett 10 min av første episode så langt, men jeg er allerede såpass forbanna at jeg måtte bare fortelle noen hvor forbanna jeg er.

Edit: Scratch That. Jeg må lære meg å se hele greia før jeg dømmer. Faktisk den beste episoden jeg noengang har sett. Shaw ble skutt i filler, Chuck fikk First Blood, Casey er awesome igjen, og Chuck fikk endeligfuckingslig Sarah.

Er enkelt og greit den beste Chuck episoden så langt, og det sier sitt. Awesome er ikke et awesome nok ord å bruke for noe som dette.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Spoilers Robin, bruk spoilers når du legger ut om hele episoden i posten din. Det er ikke alle som har sett episoden ti på halv seks om natta. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...