Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Enig, Shaw er i grunn et greit tilskudd til serien, men jeg synes han som spiller blir i overkant irriterende samtidig som Shaw som karakter har en merkelig utvikling. Han vet Sarah er forelsket i Chuck men likevel prøver seg på henne, Sarah er i overkant dum og tror Chuck er over henne og Chuck tror det samme og vi har trekantdrama. Hvorfor må den ene manusforfatteren være manusforfatteren fra The O.C.? Gief less drama, more Chuck-pewpew.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg synes det er helt greit jeg. Chuck er Chuck og Chuck dreper ikke mennesker (med mindre han tar piller vel og merke). Så slipper vi at Chuck ender opp som James Bond eller noe. Nei nei, la heller Chuck være Chuck.

Lenke til kommentar

Så slipper vi at Chuck ender opp som James Bond eller noe.

Bare jeg som fikk sikkelige James Bond-vibber fra musikken i dag? Tror det var når han satte opp utstyret i den bygningsstrukturen.

Mulig spoiler, relatert til Sarah sitt flashback på slutten av episoden:

Ser på Chuck-TV forumene at flere mener hun jenta som Sarah drepte i sin første Red Test kan være Eve Shaw. Dette hadde vært en spennende twist, og jeg får mange ideer i hodet mitt nå. Det beste er hvis Shaw hadde planlagt hevn på Sarah, enten ved å drepe hun eller Chuck (pga hun elsker ham), og Shaw ender den plagsomme tilværelsen sin med en kule i hodet. Spekuler i vei :p

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Spoiler? Episoden gikk jo i går kveld etter amerikansk sendeskjema... men la gå, spoiler det for en liten stund. (2-3 dager elns)

Selv om den gikk på amerikansk TV, betyr det ikke at aller har sett den. ;)

Men det ser ut som om flere er raskere enn meg, jeg får bare avskrive abonnementet på tråden.

Lenke til kommentar

Bare jeg som fikk sikkelige James Bond-vibber fra musikken i dag? Tror det var når han satte opp utstyret i den bygningsstrukturen.

Uhm, det har da vært James Bond-aktig musikk hele tiden på Chuck. De spilte jo Chuck-theme. Alle slike serier/filmer har musikk som likner litt på James Bond-musikken.

Lenke til kommentar

Kjenner til det problemet, prøver å holde meg mest mulig unna forumet før jeg har sett episoden av hvilken enn serie det måtte gjelde. Du får bare gjøre ditt beste, selv hater jeg når jeg spoiler historien for meg selv. Ødelegger hele opplevelsen, så vi får begge passe på. Sur på meg selv fordi jeg leste en spoiler av dagens 24 episode, pokker så surt...

Jeg har merka det et par ganger, men nå var det sikkelig framtredende med trompeter og alt mulig rart. Btw, så har jeg alltid trodd at Chuck hadde et eget soundtrack. Sesong 2 har jo en remix av en sang som går igjen i flere episoder. Har ikke merka noe sånt i denne sesongen...

Lenke til kommentar

Spoiler? Episoden gikk jo i går kveld etter amerikansk sendeskjema... men la gå, spoiler det for en liten stund. (2-3 dager elns)

Selv om den gikk på amerikansk TV, betyr det ikke at aller har sett den. ;)

Men det ser ut som om flere er raskere enn meg, jeg får bare avskrive abonnementet på tråden.

Så lenge den har gått er det fritt fram å snakke om det, ingen som tvinger deg til å komme hit før du har sett den.

Lenke til kommentar

Dumt nok så blir ikke sesongfinalen skrevet som en avsluttning på serien heller har Josh Schwartz sagt.

Likte uansett Casey som sivil. Han og Big Mike sammen var tøft, og grunnen til at mye av handlingen i det plottet hadde mye å gjøre med Subway er jo trossalt fordi Subway sponser jo Chuck litt. Men det passer faktisk litt inn, istede for Heroes hvor karakterne bare dytta på en telefon for å "reklamere" om en mobil midt i episoden.

Lenke til kommentar

Var det i det hele tatt noe Morgan i forrige episode? Jeg digger de Chuck/Morgan-episodene som foregår i og rundt BuyMore. Alt det Sarah/Shaw/Chuck-dramaet er småkjedelig. Kanke Chuck bare få date noen, uten å dumpe dem med en gang?

Han var ikke med i forgje episode. Men neste episode:

Chuck has his pick of the best CIA agents for an undercover operation, but he has only one girl in mind for the job, Sarah. Casey, Morgan and Awesome team up to help Chuck win her back.

Og den etter der:

Chuck, Sarah and Shaw reunite to find the Ring operative behind the death of Shaw's wife. Sarah has faith that Shaw is ready for the mission but Chuck is worried about his emotional stability. Meanwhile, Morgan considers leaving the Buy More.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

For en episode, nesten så jeg vurderer å skulke første skoledagen etter påskeferien for å se den neste. Jeg sitter her og har frysninger, for dette er sesongens beste episode. Dette er Chuck slik jeg elsker Chuck, må se denne et par ganger til for å få med meg alle detaljene. Jeg vil ikke ødelegge episoden for noen, men for meg var dette en episode av en annen verden.

NB: SPOILERE, årets største spoiler. Ikke les videre, hvis du ennå ikke har sett episoden... for dette dreper episoden, og det unner jeg ingen.

Som jeg trodde, så drepte Sarah kona til Shaw. Jeg hadde sett dette for meg, men jeg er fremdeles i sjokk. Shaw kidnapper Sarah for faen, akkurat da togstasjon del II skulle skje. For en vending, for jeg så for meg noe kliss igjen... men dette var awesome. God dose humor i episoden også, og blandingen av drama/humor/action sitter akkurat slik den skal. Chuck har også modna noe sykt den siste tiden, og jeg liker virkelig det jeg ser. Han sa at han elsker Sarah endelig, dette kunne jeg virkelig ikke kunne se gamle Chuck gjøre. Casey har jeg virkelig fått sansen for i det siste, og det at han velger å si sannheten til Sarah er tøft gjort. Ser ut til at vi mister Awesome og Ellie, og det vil jeg savne. Nå gleder jeg meg virkelig til neste uke, håper dette forsetter i denne banen for dette er på nivå med siste delene av sesong 2.

Jeg sier det igjen; for en episode. Det kan ikke beskrives hvor mye jeg digger denne serien :D.

10/10

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...