Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, for en totalt latterlig begrunnelse. Tror du må innse at du går på tap.

Tap??? eg brur meg ikkje ka du seier, eg har berre sagt koffor eg liker serien og eg liker den godt.

Er ingen måte eg kan gå på noken tap so lenge eg koser meg med serien :)

trur det er du som går på tap og det trur eg ikkje eg er den eineste som meiner :)

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Pøh. Dere vet godt at både manus og skuespillere er middelmådige. Manuset består KUN av bad-guy etter bad-guy.

På samme måte som House bare er den ene vanskelige medisinsaken etter den andre, og The OC var teenage drama på drama, og The Big Bang Theory er den ene merkelige nerde greia etter den andre, og One Tree Hill er... Vel den samme greia i 8 sesonger nå, ikke noe nytt i det hele tatt. Chuck er slettes ikke alene om å være veldig lik seg selv i alle episodene og skuespillere i serier er oftere middelmådige enn de er gode, er derfor de spiller i serier og ikke i vanlige filmer.
Lenke til kommentar

Absolut, mye av det du finner klarer jeg ikke å skjønne meg på... så her kommer min mening om Chuck. Dette er en unik serie, spesielt på måten humor/drama/action blir blandet sammen. Dette er en kombo jeg ikke har sett maken til, og det skyldes mye skuespillerene. Levi er ikke den beste skuespilleren der ute, men han klarer å være troverdig som den godhjertede nerden. Baldwin spiller sin rolle på en underholdende måte, og å se ham spille drama i denne episoden var overaskende... men han fikk det til flott.

For meg er den store stjernen Strahovski, ikke fordi hun er så sykt pen som alle untatt meg ser ut til å mene :p. Hun er en fantastisk skuespiller, og alle episoder som jeg ser flere ganger passer jeg på å legge merke til all jobben hun gjør. Den mest imponerende biten hun har gjort av skuespill hittil er nok dette:

Se på ansiktsutrykkene hennes det siste minuttet, og se hvor mange følelser hun klarer å utrykke. Jeg synes det er fantastisk utført. En annen ting folka bak Chuck er veldig til er å hente inn gjesteskuespillere som passer rollene sine på en god måte. Chevy Chase er ikke en flott skuespiller i mine øyne, og jeg har egentlig aldri likt fyren. Rollen han hadde i sesong 2 var derimot godt tilpasset, og jeg fant den både troverdig og underholdende.

Angående badgyy på badguy, så hadde vi Jill som var noe annet. Hun viste seg å være grei til slutt også. Han datanerden i sesong 1 var heller ikke helt klassisk badguy, mer nutcase :p. Serien har defintivit en formel som går om og om igjen, spesielt med at de siste minuttene inneholder mye drama... men dette er en formel som funker. Det er derfor jeg elsker denne serien, goddammit.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Noiz: Klart du går på tap. Du klarer jo ikke å komme med en ussel liten grunn til hvorfor chuck er en god tv-serie.

Lightningwolf: Nå har ikke jeg fulgt med på alle seriene som du refererer til, men de som jeg ser på har ihvertfall litt endring fra episode til episode med tanke på karakter-utvikling og forhold mellom de. Chuck har bare den intercekt-greia (eller hvordan de skrives) som han har hatt hele tiden. Og den oppgraderingen som han hadde for en stund siden var bare håpløs.

Og sist men ikke minst så har Chuck - Shara greia holdt på siden dag 1 og begynner bare rett og slett å bli litt flaut å se på.

WCH: At du ikke klarer så skjønne hva jeg mener er bare trist.

Det er ikke en unik tv-serie og det er vel en god blanding av både manus og skuespillere som er grunn i det.

Dessuten så ser sikkert 70% av alle seerne kun på serien på grunn av Strahovski og det faktum at hun er relativt deilig og kanskje den beste skuespilleren i serien, derav den gode senen du postet.

CTomassen: Du viker bare som en person helt uten baller til personlige meninger og bare dilter etter flertallet på siste side i tråden.

Og vist dere på død og liv mener at dette er en så ufattelig bra serie med gode skuespillere og et godt manus, kan dere vennligst forklare hvorfor seer-tallene er så tragisk dårlig?

Er vel kanskje derfor det ikke kommer en neste sesong.

:)

Lenke til kommentar

Seertall har absolutt ingenting med hva som er god underholdning å gjøre. Programmer som X-Factor og Idol er gode eksempler på det.

Jeg liker Chuck fordi det er enkel og humoristisk underholdning, et passe døvt men likevel spennede plott.

Siden Absolut vil kategorisere alle, så kan vi jo fortsette.

Absolut: Et troll.

do_not_feed_trolls.jpg

Lenke til kommentar

WCH: At du ikke klarer så skjønne hva jeg mener er bare trist.

Det er ikke en unik tv-serie og det er vel en god blanding av både manus og skuespillere som er grunn i det.

Dessuten så ser sikkert 70% av alle seerne kun på serien på grunn av Strahovski og det faktum at hun er relativt deilig og kanskje den beste skuespilleren i serien, derav den gode senen du postet.

Skjønner hva du mener, men det blir ikke mindre feil i mine øyne uansett :). Serien er ikke top-notch når det kommer til visse ting, f.eks er The Wire en mye bedre serie når det kommer til manusforfattere og samfunnskildring. For meg er Chuck unik, fordi jeg ikke har sett den blandingen serien har før i noen annen serie. Skjønner ikke hva du forventer av en TV-serie som sliter med produksjonskostnader...

Seertallene er såpass dårlige fordi serien går mandag kveld, det tøffeste sendeskjemaet i USA går da. How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, 24 og House er hovedkonkurenter. Jeg er stor fan av 24 og HIMYM, og TBBT er ikke gærnt det heller. House er greit, og jeg skjønner at folk liker det... men for meg er serien for ensidig. Poenget er at 24 har lojale fans, deriblant meg, og HIMYM har også stor popularitet sammen med TBBT. House har gått lenge nå, og har mange fans som elsker serien.

Vi liker serien av forskjellige grunner, men vi er vel enige om at vi liker den ;). (jeg elsker den though :p)

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Seertall har absolutt ingenting med hva som er god underholdning å gjøre. Programmer som X-Factor og Idol er gode eksempler på det.

Jeg liker Chuck fordi det er enkel og humoristisk underholdning, et passe døvt men likevel spennede plott.

Siden Absolut vil kategorisere alle, så kan vi jo fortsette.

Absolut: Et troll.

do_not_feed_trolls.jpg

Klart seertall har sammenheng med i om serien er god eller ikke. Programmer som House og Top Gear er gode eksempler på det.

Og hva i alle dager får meg til å virke som et troll?

Lenke til kommentar

Klart seertall har sammenheng med i om serien er god eller ikke. Programmer som House og Top Gear er gode eksempler på det.

Det kan ha en sammenheng, men det ikke være det.

Og hva i alle dager får meg til å virke som et troll?

Har du lest dine egne poster bare på den siste siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...