Lightningwolf Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Indeed. Satt bare og sa wtf for meg selv gjennom hele episoden. Casey kan da ikke forsvinne fra laget? Regner med han kommer tilbake for et lag med bare Chuck evt Chuck/Sarah kan fort bli kjedelig tror jeg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Fantastisk episode, Chuck er den eneste serien som aldri har skuffet meg. Det er fanden meg utrolig. Dagens episode er en av sesongens beste, sammen med forrige ukes. Dette er Chuck slik jeg elsker serien, kanskje med litt mindre humor, men alt det andre var på plass. Deilig å se Sarah tilbake i action, har vært en stund siden sist og det har jeg savnet. Synes hun driver med litt dobbeltmoral, da hun ber Chuck være seg selv og ikke skade noen... mens hun skjøt et par agenter (han ene fikk jo et skudd i hjertet). Skjønner ikke hva hun og Shaw skal drive med i Washington, men er nesten så jeg ikke vil vite det heller. Casey-biten var utrolig bra gjennomført, og overasket meg et par-tre ganger. Hvem skulle tro han hadde vært forlovet, og at han har en datter? Det var en virkelig overaskende twist, men heller det enn at Casey er Ring-agent. De siste 5-10 minuttene inneholdt drama på høyt nivå, og det var en del scener der som var triste... men slik er det i det ekte livet også. You'll never know what you'll get. Jeg er veldig spent på Sarah/Chuck-utviklingen videre, men føler at neste episode ikke vil gå så mye innpå det. Angående Casey, og retningen serien tar videre så legger jeg ut noen promotekster fra NBC: "Chuck Versus the Final Exam" March 22, 2010 Chuck’s fate as a spy rests on a single mission. He learns that his latest solo mission will be a final test to see if he is ready to be a spy and needs to put everything he has learned into action to avoid going back to his old life while Sarah and Shaw observe his every move. "Chuck Versus the American Hero" Matt March 29, 2010 Chuck has his pick of the best CIA agents for an undercover operation, but he has only one girl in mind for the job, Sarah. Casey, Morgan and Awesome team up to help Chuck win her back. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Likte episoden godt, OMG no må eg vente i 1 veke til neste episode.... Håper virkeligt det blir season 4. NOken som veit korleis det ligger an? Uansett med ein gong noken høyrer noke, må dei få det in i tråden. Laster ner Firefly med Adam Baldwin ( Casey ) Endret 16. mars 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Skjønte forresten ikke dritten av hva som skjedde mellom Casey og hun dama, han på bildet var vel en helt annen enn Casey? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Skjønte forresten ikke dritten av hva som skjedde mellom Casey og hun dama, han på bildet var vel en helt annen enn Casey? det var casey før han ble rekrutert og "dødde" for å så skifte navn. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Gaaw! Gleder meg til å se episoden ! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Ekstremt dårlige seertall for Chuck i dag. Blir neppe noe sesong 4. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Hva skal NBC sende i stedenfor da? Eneste andre showsa de har som kanskje er decent er The office, Heroes og Friday Night Lights. Skjønner heller ikke hvorfor ikke folk ser på, greit nok er tøff konkurranse på den tiden det går men still. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Ekstremt dårlige seertall for Chuck i dag. Blir neppe noe sesong 4. ikkje sei det ein gang Chuck er vel i konkurranse med House veldi hard konkuranse ja, koffor sender dei ingen gode serier på torsdag(onsdags kveld USA) perfekt tid for chuck der Chuck ligger godt ann der, men kan selfølgeligt ikkje stole på det: http://tvbythenumbers.com/category/renewcancel-nbc-shows står og i linken at chuck kan ligge dårligt ann, viss det fortsette slik som i dagens episode. 1.9 i rating denne episoden, må vel opp til 2,4 Chuck er jo fortsatt NBC sitt beste på Tirsdagen(mandagen) so eg har håp Endret 16. mars 2010 av Noiz Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Hjelp til å skaffe seg TV-serier på ulovlig hører ikke hjemme på forumet... 3 innlegg er fjernet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Var vist "all-time low"(svakeste seertallene noensinne) for Chuck og da. Er ikke godt å ha med i sesong som vipper så mye med forsettelse og kanselering. NBC har har mange piloter på vei, flere av de har større sjanser enn Chuck noengang har hatt på NBC. Som Undercovers(ny serie av JJ Abramas/Bryan Bru - Lost, Alias og Cloverfield) Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Chuck dreper meg ass.. Ingen serie har noen gang gjort meg emosjonell.. De kan da ikke slutte med Chuck nå.. Blir bare for dumt! Må da gå ann å sende Chuck på bedre tider enn akkurat sammtidig som de største av de største seriene! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Makan til cliffhanger episode. Fikk skikkelig sesongfinale følelse jeg også. Når det gjelder ratingene i USA så får vi håpe det var et resultat av at dumme amerikanere ikke skjønner daylightsavings Det tar seg forhåpentligvis opp til neste uke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Likte ikke episoden så godt jeg. Masse surr med Casey og Sarah, og slåsscenene var jo latterlig dårlig. Likte ikke Chuck som en kald person. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Slåsscenene var jo latterlig dårlig. Likte ikke Chuck som en kald person. Hva forventer du når en som ikke kan sloss i virkeligheten plutselig skal se ut som han er en fight guru uten like. Funker dårlig. Det har forsåvidt de andre fight scenene til Zach også gjort. Likte ikke Chuck som en kald person. Var høydepunktet for meg faktisk. Han skulle bare helst ha tatt knekken på han også, slik at han hadde fått ett moralsk dilemma når han ble seg selv igjen. Det som var dumt med den scenen var at han plutselig var sterk nok til å løfte en annen voksen mann opp i luften etter halsen med en arm. Endret 17. mars 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Seertallene for Chuck ser ikke særlig lysende ut, og denne ukens episode var et lavmål. Skulle seriøst ønske jeg bodde i USA, for da kunne jeg ha gjort noe med tallene i det minste. Det er en del faktorer som kan har påvirket mandagens seertall, men ellers så er jeg bekymret. Heldigvis har Chuck lojale seere, og det burde gå an å presse fram en sesong til. En annen ting som vi kan gjøre er å kjøpe DVD-ene når de kommer ut, og andre Chuck-relaterte varer også. De seer faktisk på salgstallene av DVDer også, det er også en indikator for seriens popularitet. Jeg bestilte sesong 2 for ikke lenge side, og den første sesongen ligger allerede i hyllen min. Mye morsomt ekstra materiale på DVD-en til sesong 1 også . Lenke til kommentar
Special P Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Er i grunn en ganske dårlig serie, noe jeg tror de aller fleste er enige om. Men av en eller annen grunn liker jeg den godt nok til å følge med på den hver uke Er ikke alltid at man faller for det beste og dyreste... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Er i grunn en ganske dårlig serie, noe jeg tror de aller fleste er enige om. Men av en eller annen grunn liker jeg den godt nok til å følge med på den hver uke Er ikke alltid at man faller for det beste og dyreste... Dei aller fleste inkluderer hvertfall ikkje meg. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 En av de bedre mener jeg. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 En av de bedre mener jeg. ja eg og, liker det godt eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå