Myst Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Ellie er søtere enn Sarah syns jeg, som da egentlig heter Sam fant vi ut, som antakeligvis står for Samantha. Etternavnet får vi nok aldri vite. Syns også Kristin Kreuk har forbedret seg litt siden Smallville. Ila neste episode er det over og ut for henne, enten om hun flytter tilbake etter bruddet med Chuck eller blir uheldigvis knerta av Shaw eller Ring agent. Gjenstår å se. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jesus som jeg elsker Chuck , jeg er så hekta at det grenser til ren og skjær galskap. Fantastisk episode i dag, kanskje den beste denne sesongen. Jeg satt med årets største glis da Jeffster satte i gang, og at Morgan fant ut av hemmeligheten var awesome. Han takla det way bedre enn Captain Awesome, som ser ut til å forsvinne fra serien med Ellie . De har hatt noe begrenset tid på skjermen, men dette blir for teit. Dette er jo Zachary Levi sin deby som director, og jeg så flere elementer serien har savnet i det siste. Denne episoden var ikke så mørk som de forrige, og humoren var top notch. Godt å se at Sarah og Shaw utviklingen ikke har vært så brå som jeg trodde den kom til å bli, ser ut til at det ikke er tapt for Sarah og Chuck. Nå gleder jeg meg til neste episode, selv om jeg ikke aner hvordan jeg skal overleve fram til da. Jeg er forelsket i denne serien . PS: Ellie i badedrakt var noe av det beste denne serien har kommet opp med, å se det der i HD-kvalitet var mindblowing . Endret 9. mars 2010 av WCH Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Nå når Chuck endelig har noen å prate med så håper jeg at han klarer å holde awesome og Ellie på plass, samt enten komme seg over, eller bli sammen med Sarah. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Håper inderlig Awesome og Ellie ikke forlater serien, selv om det ble hintet til det. Riktignok bidrar ikke Ellie så mye, men syns Awesome er bare awesome og har sine høydepunkter. Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Noen som vet om dette blir den siste sesongen? De skulle jo egentlig ikke lage en sesong 3. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Fantastisk episode i dag! Var mange ganger jeg nesten knakk sammen av latter! Hahah, når Morgan klinka til han siste fyren med stokken, haha bare hør lyden han lager rett før han slår xD Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Haha er så bra når Jefster(?) spiller på serien. Også covra de Creedence i tilegg. Om det blir siste sesong eller ikke er ikke bestemt enda. Virker ikke som det, men muligheten er der. Haha Robert Patrick gjestespiller neste uke. Mye gode gjesteskuespillere denne sesongen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Noen som vet om dette blir den siste sesongen? De skulle jo egentlig ikke lage en sesong 3. Det er det ingen som vet ennå, mye avhenger av seertallene i USA. Chuck har et sterkt seertall i forhold til andre NBC serier, men ettersom den går på mandag er det veldig mye konkuranse med bl. a 24, TBBT, HIMYM og House. Vanskelig å si hva som vil skje videre, så jeg anbefaler å bare kose seg med denne sesongen... og nyhetene om sesong 4 kommer når de kommer CThomassen: Ekstremt bra humor på de to siste episodene, å se Jeffster igjen var herlig Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Jefster er Jeff & Lester sant? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Jefster er Jeff & Lester sant? Jepp, det er bandnavnet deres. De forklarte akkurat det i 2.16 tror jeg, før de spillte "Africa". Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Bare jeg som synes navnes hennes høres rart ut? Sam(antha) Lisa? Har fofatterne skrevet seg bort eller. Anyway, nok en bra episode men er som flere her bekymret for hva som skjer med Awesome. Kan da ikke skrive han ut av serien. Også spennende å se hvordan de skal få Casey til å skifte side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Er ikke sikkert at han bytter side da, lurer mer på hvem det var som ringte Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Tror ikke Awesome og Ellie reiser vekk. Tror de lager det sånn for mer spenning. Tror og håper at det kommer en sesong 4. Chuck er den beste serien jeg har sett.. I alle fall topp 3! Hvorfor er det snakk om at de ikke lager flere sesonger? Har Chuck aka Zachary fått ny jobb? Eller er det for få seere? Gleder meg også til å få vite hvem som ringte Casey! Legg ut sneak peek e10 når den kommer i denne tråden da;) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Likte episoden! Skjønte dog ganske fort at Chuck kom til å starte å flashe igjen i løpet av episoden, etter litt drama. Var bombesikker når han innrømte at han elsket Sarah, så det var litt skuffende, ellers bra episode! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Dette begynner å bli pinlig. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Begynnte å sjå chuck på onsdag eller torsdag er ikkje heilt sikker, uansett blei eg heilt hekta og har no sitt alle episodene. Eg må sei eg elsker denne serien, synes sesong 3 har vært litt treig, men likte veldi godt siste episoden. No når chuck har sagt han elsker sarah(sam) trur eg dei neste episodene kommer til å fokusere på det. Håper virkeligt på sesong 4 Promo til neste episode for dei som vil sjå den, litt SPOILER. http://www.youtube.com/watch#!v=hW6vhFU2I7k&feature=related Noen som har høyrt noke om Season 4 eller rykter? Endret 14. mars 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 Det er det ingen som vet ennå, mye avhenger av seertallene i USA. Chuck har et sterkt seertall i forhold til andre NBC serier, men ettersom den går på mandag er det veldig mye konkuranse med bl. a 24, TBBT, HIMYM og House. Vanskelig å si hva som vil skje videre, så jeg anbefaler å bare kose seg med denne sesongen... og nyhetene om sesong 4 kommer når de kommer -------------------- Uansett, promoen gjorde meg spent som pokker på neste episode. Virker som en særdeles spennende episode, men Chuck er en av de seriene som aldri skuffer meg. Siste episode var jo ufattelig bra. Kjenner til følelsene du opplever Noiz, jeg er så sykt hekta på Chuck at jeg har sett enkelte episoder 3-4 ganger. Får snart sesong 2 på DVD også . Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) No er eg so hekta at eg veit ikkje ka eg skal gjer, har ikkje meir og sjå, so er på youtube og ser på interview av : Yvonne Strahovski, Zachary Levi og Adam Baldwin Trenger egentligt seriøs hjelp, liten trøst er jo at det kommer nye episoder. Hater å bli avhengi på ein serie som er ferdig. Eg blir alltid heilt dårlig etter eg har sett so mangen episoder av ein serie so fort, so BANG stopp. Endret 14. mars 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Da er det snart ny episode. Før var tirsdag for meg 24, house, two and a half men og the big bang theory. NO er det Chuck og. Er vell berre 24, house og chuck som kommer imåro, uansett gleder meg veldi til chuck episoden. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Lyste sesongavslutning av hele episoden, måtte inn å sjekke etter få minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå