JimRamse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Bare IMDB-rykte, ikke offesielt. Kan være oppdiktet av hvem som helst. Hmm............. ifølge chucktv.net er det bekreftet. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 This site is not affiliated with NBC or the Chuck cast/crew in any way. Nuff said. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Øverst her da? http://www.imdb.com/name/nm0802831/ Endret 16. februar 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 imdb? Hallo? Hvem som helst kan skrive inn noe der. Å twitter-kilden til chcuktv.net eksiterer ikke, bare kontoen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) imdb? Hallo? Hvem som helst kan skrive inn noe der. Å twitter-kilden til chcuktv.net eksiterer ikke, bare kontoen. Så hva er en godkjent kilde i dine øyne? Holder en artikkel fra NYPost? Endret 16. februar 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du poster Imdb-linker, at du nå plutselig poster en troverdig link får meg ikke til endre mening om de andre kildene. Fansider og imdb er så lite troverdig når det kommer til ting som gjesteskuespillere på Lost og andre tv-serier. Linken der derimot ja er troverdig, men imdb er så lite troverdig. Og det burde ikke være vanskelig å forstå når disse som legger ut innholdet imdb får fra brukere bare legger ut ting uten noe særlig form for kilde-sjekking. Det er en grunn til at samtlige sider som f. eks wikipedia nekter å bruke imdb som kilde. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du poster Imdb-linker, at du nå plutselig poster en troverdig link får meg ikke til endre mening om de andre kildene. Fansider og imdb er så lite troverdig når det kommer til ting som gjesteskuespillere på Lost og andre tv-serier. Linken der derimot ja er troverdig, men imdb er så lite troverdig. Og det burde ikke være vanskelig å forstå når disse som legger ut innholdet imdb får fra brukere bare legger ut ting uten noe særlig form for kilde-sjekking. Det er en grunn til at samtlige sider som f. eks wikipedia nekter å bruke imdb som kilde. Fair enough..... Kan legge til at jeg skrev at det "ser ut som" , jeg garanterte ikke noe Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Men så er ikke wikipedia heller noe troverdig side. -.- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jo, sjekk kildene dems. Det tar to sekunder... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Men så er ikke wikipedia heller noe troverdig side. -.- Kommer helt ann på om artikkelen har kildeanvisning eller ikke. Hvis wikipedia brukes riktig skal det være et sammendrag av mange kilder. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 "Tråden om Chuck" folkens! Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Chcuk er en drit bra serie, håper chuck å saraah blir sammen til slutt... Blir jo helt med når det blir intriger og alt det der:D Digger serien Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=XglEL6HNv2w&feature=player_embedded Endret 25. februar 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 "Sarah do you love me" ? "no" (yes) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har fått anbefalt Chuck flere ganger, av både kompiser og nettforum. Siden det er vinterferie, og jeg ikke har så sykt mye å gjøre på så ville jeg gi denne serien en sjanse. Det jeg sitter igjen er en følelse jeg fikk da jeg så første sesongen av Heroes, "Take a bow son, you have just been amazed"-følelsen. Fantastisk serie, flotte skuespillere og en handling jeg ikke har sett maken til... og ikke minst soundtracket, passer perfekt til både serien og min musikksmak. Sesong 2, og da spesielt sesongavslutningen er fantastiske. Jeg har sett noen av episodene flere ganger, og jeg legger alltid merke til noe nytt. Gleder meg til å følge med på denne rutinemessig nå. Historieutviklingen med The Ring er spennende, og Shaw virker som en real fyr. Han har vel bare 6 epsioder som han skal være med i, så lurer på hva som skjer med ham. Svaret kommer snart . Btw, er det bare jeg som finner Ellie hottere enn Sarah? Ja, jeg har en ting for brunetter... selv om begge er ganske så pene. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Neste episode virker greit awsome da! :O gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Dessverre var ikke alt i promoen med i episoden, men det kommer i senere episoder. Forøvrig bra episode, likte den godt, men jeg misliker veldig berg- og dalbanen som Chuck og Sarah er i. Først elsker hun Chuck, så holder hun på med Shaw, så dropper hun det og så er det tilbake igjen. Blir litt for mye for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Enig med Henrik C om at det evinnelige dramaet mellom Chuck og Sarah kan bli litt mye til tider, i særs denne episoden. Dog, jeg likte slutten meget godt og ser frem til hva Chuck kommer til å finne på videre nå, og i særs fordi det endelig gikk opp for han at Sarah er 'the one'. Så får vi bare se hva som skjer med dem og Shaw videre. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg elsker virkelig denne serien, nesten så jeg vil gifte meg med den. Nivået har ikke skuffet meg noensinne, slik Heroes gjorde. Hver episode er en helt egen opplevelse, og med det en fantastisk opplevelse. Jeg var fast bestemt på at jeg skulle like Shaw, men jeg klarer det bare ikke etter hotellrom scenen. Chuck holdt hodet kaldt til en viss grad, mens Shaw klikka helt. Hele dramastoryen nå er utrolig bra til å ha blitt dratt ut så lenge, og å se Chuck gå alene på gata var et sørelig syn. Karakterutviklingen i serien er nok det beste jeg har sett i en TV-serie. Videre så var mafiafolkene så stereotype som det går an, men det passet bra inn. Stakkars Casey, men han fikk i hvert fall vise hvor dyktig han er med sniperen . Jeg er virkelig fornøyd med denne episoden, og alt faller sammen på en fin måte. Kan ikke vente til neste uke!! Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Btw, er det bare jeg som finner Ellie hottere enn Sarah? Ja, jeg har en ting for brunetter... selv om begge er ganske så pene. Helt enig! Bare den luggen er litt irriterende. Endret 2. mars 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå