Autzen Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Hadde ikke overrasket meg om Hannah viser seg å være tilknyttet the ring på en eller annen måte. Enten som en super god undercover-agent, eller på en annen mer uskyldig måte. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Hadde ikke overrasket meg om Hannah viser seg å være tilknyttet the ring på en eller annen måte. Enten som en super god undercover-agent, eller på en annen mer uskyldig måte. De har allerede gjort det en gang, så blir dumt hvis de gjør det igjen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Blir tåpelig hvis de kjører Shaw som ring-agent også. Miles i slutten av S2(han kompisen til Casey) var jo det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Blir tåpelig hvis de kjører Shaw som ring-agent også. Miles i slutten av S2(han kompisen til Casey) var jo det også. Hadde ikke overrasket meg, ble litt mistenksom på de siste sekundene av siste episode når han masserte Sarah. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Blir tåpelig hvis de kjører Shaw som ring-agent også. Miles i slutten av S2(han kompisen til Casey) var jo det også. Hadde ikke overrasket meg, ble litt mistenksom på de siste sekundene av siste episode når han masserte Sarah. Fordi han var interessert i et forhold ble du mistenksom? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Bare fordi han vil bone noen så er man badguy ^^ DEAR INTERNET, do not make Shaw a badguy... Endret 11. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Fordi han var interessert i et forhold ble du mistenksom? Err, nei. Ikke i det hele tatt. Jeg klandrer ikke fyren. Hovedpoenget er at det er forfatterne bak The O.C. som står for Chuck, så jeg ser ikke bort fra muligheten om at Shaw viser seg å ikke være den han utgir seg for å være. Typisk vri. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hvis han er en ring agent hvorfor skulle han da sette fyr på fjeset til tullingen i forrige episode. Er vel kanksje en mulighet for at han var en ringagent som skiftet side etter at kona døde. Derfor sitter han igjen med all den dataen om the ring. Endret 12. februar 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Sitter og ber for at det skjer noe fært med shaw i den kommende episoden. Når aires det forresten, mener å huske at det kom en søndag for noen uker siden? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Når OL er ferdig.. dvs rundt Mars Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Når OL er ferdig.. dvs rundt Mars Du kødder? Fuck OL... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 jupp. how awesome isnt that? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Hive meg med her. I vent på neste episode har jeg rett og slett begynt å se alt på nytt. Chuck er konge! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Neste episode er forøvrig 28 feb. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Neste episode er forøvrig 28 feb. O'holy Wikipedia sier 1. mars. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 1 mars, offesielt fra NBC Episode 3.08 - CHUCK VERSUS THE FAKE NAMEMonday, March 01, 2010 (Bla bla spoilers spoilers før her) Adam Baldwin, Scott Krinsky, Vik Sahay and Mark Christopher Lawrence also star. Dear Internet Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Chuck vs the fake name, anyone? Shawn? Hannah? ...morgan? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 En tredje person tror jeg. Evt. kanskje Charles Karmicle. Btw syns det var litt artig da Chuck sa at Shaw hadde litt Superman-aktig utseende. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Etter det jeg har forstått så ser det ut som Tony Sirico som blant annet er kjent fra Sopranos dukker opp i neste episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Bare IMDB-rykte, ikke offesielt. Kan være oppdiktet av hvem som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå