Zarfax Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Det er jo bare 24 all over again, de har ikke oppfinnsomhet nok, så de setter bare en ekstra stor bad guy bak den første. Spør du meg er bare chuck-hannah forholdet helt utrolig teit, og det samme med evt. Shaw Sarah. Det ødelegger hele konseptet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Å 24 har fra Nash Brigdes, og Nash Bridges har fra Miami Vice, og Miami Vice har fra Hawaii-Five O. So What? Er det logisk, og det faktisk funker så driter vi oppi om det er lite oppfinsomt. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Så episoden nå Jeg syntes at de kan være litt snillere med morgan :S Chuck og Hannah passer ikke like godt sammen som Chuxk og Sarah. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Yeah, han trenger ny dame siden Anna hoppet på en annen dude Er ikke happy over Chuck/Hannah forholdet selv, ble ganske misunnelig når de hadde seg for å si det sånn. Kristin har blitt mye heitere siden Smallville syns jeg. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Det er bare det at det er kjedelig å høre den samme storyen om og om igjen. Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Kristen er penere enn Sarah syns nå jeg da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Ja, hvertfall i Chuck. Kan ikke si det samme for den Kristin Kreuk vi husker fra Smallville, der ble hun veldig usexy syntes jeg etter noen par sesonger. Men nå er jeg litt stalker og lei Sarah med tanke på at jeg prøver å få et forhold med "Yvonne Strahovski", I ET SPILL! Endret 9. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Åh gud Mahavishnu, jeg ler. HØYT Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Nettopp sett chuck. kjedelig episode.. Og det med Hannah/chuck og Sarah/tshaw eller hva nå han het.. boooring. Forandrer jo sarah/chuck-luuuvestoryen ofte. For noen episoder siden, så, så vi jo at chuck pratet ang sarah og hvor dypt han elsket henne.. og hu bare "aaaawww". Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Helt OK episode som blir noe ødelagt av Sarah/shaw og Chuck/Hannah mølet. De roter for mye med forholdet deres nå. For fem episoder siden var det bare snakk om at Chuck hadde rotet det til med drømmedama og nå har han plutselig en ny flamme. Han måtte ofre forholdet til Sarah for å bli en bedre spion og hjelpe verden, men nå kan han fint ha et forhold med en sivil? Heldigvis ser det ut til at Shaw forsvinner rimelig kjapt om the ring får fingeren ut og gjør jobben sin. Var forøvrig moro med superman referansene angående Shaw Og igjen er Casey fantastisk. Baldwin sier mer med et grunt en Kristin klarer med en hel monolog. Oooog, Yvonne > Kristin. Hands down. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Oooog, Yvonne > Kristin. Hands down.I second this statement. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Kunne ikke sagt det bedre selv. Endret 10. februar 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 100kr på at Shaw dauer i denne sesongen og at vi får se mer enn ett Chuck'nSarah (Ja i ett ord, fordi det er Chuck'nSarah!) kiss Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Shaw dauer eller blir skrevet ut opplagt ja. Han og Kristin Kreuk kommer ikke til å bli her i evigheter. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Shaw dauer eller blir skrevet ut opplagt ja. Han og Kristin Kreuk kommer ikke til å bli her i evigheter. Leste en eller annen vei at Kristin Kreuk skal være med i 4 episoder, så det vil vel si at hun har 1 eller 2 igjen? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Kristin har bare skrevet for 4 episoder. Nå har hun allerede vært med i 3, så i neste ryker hun ut, på et eller annet vis. Edit: Rettet opp feil info. Endret 10. februar 2010 av Myst Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Kristin har vært med i 3 episoder så langt, hva er det du tuller med? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Likte oppleget med Captain Awesome for noen episoder siden. Har heller ikke sett noe mer til jeff og lester o.o Fortsatt under cover? Noe jeg syns hadde vert genialt var om casey hadde møtten dame Hadde også vert bra om han hadde vert drit nervøs og klumsete rundt "henne"... Altså, en liten shy John, bak en hardbanka badass Casey xD Endret 11. februar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Casey klumsete? Vi har da allerede Chuck, la Casey være slik han er. Casey skal være badass, derfor han er så innmari kul. Bare en episode med Kristin igjen, takk gud for det. Så spørs det hvor lang tid det tar før Sarah kommer tilbake til sitt gode gamle jeg. Det blir litt for dumt når vi i episode 2 (Da vinnie var med) fikk servert både at Sarah elsker Chuck og at Chuck elsker Sarah, bare for at de neste episode finner seg nye flammer. Forøvrig like moro hver gang Carina gjør en gjesteopptreden og de drar på med Svenskpolsken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Shaw dauer eller blir skrevet ut opplagt ja. Han og Kristin Kreuk kommer ikke til å bli her i evigheter. Eller viser seg å være en ring-agent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå