Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvertfall i Chuck. Kan ikke si det samme for den Kristin Kreuk vi husker fra Smallville, der ble hun veldig usexy syntes jeg etter noen par sesonger.

Men nå er jeg litt stalker og lei Sarah med tanke på at jeg prøver å få et forhold med "Yvonne Strahovski", I ET SPILL!

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Helt OK episode som blir noe ødelagt av Sarah/shaw og Chuck/Hannah mølet. De roter for mye med forholdet deres nå. For fem episoder siden var det bare snakk om at Chuck hadde rotet det til med drømmedama og nå har han plutselig en ny flamme.

Han måtte ofre forholdet til Sarah for å bli en bedre spion og hjelpe verden, men nå kan han fint ha et forhold med en sivil?

Heldigvis ser det ut til at Shaw forsvinner rimelig kjapt om the ring får fingeren ut og gjør jobben sin.

Var forøvrig moro med superman referansene angående Shaw :p

Og igjen er Casey fantastisk. Baldwin sier mer med et grunt en Kristin klarer med en hel monolog.

Oooog, Yvonne > Kristin. Hands down.

Lenke til kommentar

Likte oppleget med Captain Awesome for noen episoder siden.

Har heller ikke sett noe mer til jeff og lester o.o

Fortsatt under cover? :p

Noe jeg syns hadde vert genialt var om casey hadde møtten dame :p Hadde også vert bra om han hadde vert drit nervøs og klumsete rundt "henne"... Altså, en liten shy John, bak en hardbanka badass Casey xD

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Casey klumsete? Vi har da allerede Chuck, la Casey være slik han er. Casey skal være badass, derfor han er så innmari kul.

Bare en episode med Kristin igjen, takk gud for det. Så spørs det hvor lang tid det tar før Sarah kommer tilbake til sitt gode gamle jeg. Det blir litt for dumt når vi i episode 2 (Da vinnie var med) fikk servert både at Sarah elsker Chuck og at Chuck elsker Sarah, bare for at de neste episode finner seg nye flammer.

Forøvrig like moro hver gang Carina gjør en gjesteopptreden og de drar på med Svenskpolsken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...