Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Godt å ha chuck tilbake, ble det til at det kun skulle bli sendt 13 episoder, eller ble det en full sesong til slutt?

Det er vist sånn at sesongen får 19 episoder totalt denne sesongen, 6 i tilegg som sagt tidligere. Men ingenting er offesielt.

Eneste vi vet per dags dato er at de skal lage eller har begynt å lage episode 16 nå. Så jeg regner da har kanalen har gitt dem grønt for hvertfall 19 episoder. Isåfall 16 episoder. Om det blir sendt er et annet spørsmål nå som i tilegg Leno inntar sin gamle plass og Conan O`Brian fikk en stor saftig "pensjon" for å slutte samt hans ansatte.

Virker som at NBC kommer til å få en gangske stor shitstorm nå hvis de økser både Heroes og Chuck. Ettersom alle hater Leno i statene nå, Obrian er ferdig på NBC som sagt og fordi Chuck og Heroes gjenstår som det eneste "orginale" på NBC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du gjøre noe ulovelig, ikke som i å laste ned. Men som å bryte deg inn i NBC å stjele episoden på en måte eller noen steder som har kopier av episoden. Fordi episoden er nemmelig ikke sendt.

Alternativ reise i tid, men det er jo heller ikke mulig. Og feil serie.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Hmm, vet ikke helt hva jeg skal syns om utviklingen Chuck tar. Får se neste episode om det blir bra.

Hvilke episode er du på, da?

Liker ikke begynnelsen av sesong 1. Men etter episode 11, sesong 1 skuffer Chuck serien ALDRI.

Siste som kom i USA.

Vet ikke helt om jeg liker at han begynner å bli en hardbarka agent, som sagt; får se om hvordan han blir senere.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar

Sier seg selv han blir mer å mer hardbarket agent. Han omgås ordentlige agenter mer å mer, å de sender han også avgårde på mer å mer risikofylte oppdrag. At han forandrer seg er helt naturlig. Eneste måten å overleve på i yrket han har blitt værende i. Om det vil funke posetivt på serien derimot.........

Lenke til kommentar
Sier seg selv han blir mer å mer hardbarket agent. Han omgås ordentlige agenter mer å mer, å de sender han også avgårde på mer å mer risikofylte oppdrag. At han forandrer seg er helt naturlig. Eneste måten å overleve på i yrket han har blitt værende i. Om det vil funke posetivt på serien derimot.........

Ja, men det har skjedd så ekstremt fort nå. Plutselig var han bare følelsesløs. Chuck som serie er jo en tulling som ikke vet hva han gjør.

Lenke til kommentar
Plutselig var han bare følelsesløs.

Han var alt annet enn følesesløs. Men han klarte endelig å rive seg løs fra å være en "do good'er" som alltid så det beste i alle han møter å vil hjelpe de. Han vil fremdeles være en klovn tror jeg, men er nå litt i bedre stand til å ta vanskelige avgjørelser uten å rope på Sarah hele tiden.

Det som kan bli int. fremover er å se hva Ellie å Morgan klarer å finne ut av...

Lenke til kommentar

Beste episoden i sesong 3, klart.

Liker at han blir litt mer hardbarket agent, men håper ikke han mister alt som gjør han til Chuck. Kan også virke som Sarah fortsatt har følelser for han, så kan bli spennende å følge meg på Chuch sin utvikling samtidig som Sarah og Shaw (?) kanskje begynner å snakke litt sammen, siden begge har mistet en partner de også har vært romantisk involvert med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...