Henrik C Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hvorfor gidder vi spoilertags? De fleste som følger amerikansk sendeskjema vet jo at det er kommet ny episode og titter ikke innom her før de har sett den. Trodde først at Devon var død, første jeg gjorde var å gå inn her, heldigvis så jeg videoen! Hadde vært kjedelig om han døde. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Indeed. Du kan faen ikke drepe Captain Awesome, han er awesome! AWESOME Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hvorfor gidder vi spoilertags?De fleste som følger amerikansk sendeskjema vet jo at det er kommet ny episode og titter ikke innom her før de har sett den. SPOILERTAGS fordi man ikke ut fra dagens episode kan vite hva som skjedde med Devon. For å se det må man se traileren for neste episode, noe langt fra alle gjør. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Takker gud for den videoen der Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Godt å ha chuck tilbake, ble det til at det kun skulle bli sendt 13 episoder, eller ble det en full sesong til slutt? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Ble vel en full sesong tilslutt. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Betyr det at de holder på over sommerferien eller sender episoder oftere utover våren? Forøvrig godt fornøyd med de tre første episodene. Mye screentime til Dr. Awesome er, vel, rett og slett awesome. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Wow, likte episoden i dag. Superman på Chuck for fæen! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Kan jo banne på at vi må pines gjennom å se denne fløtepusen åle seg innpå Sarah i en 4-5 episoder nå da... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Kan jo banne på at vi må pines gjennom å se denne fløtepusen åle seg innpå Sarah i en 4-5 episoder nå da... Hvordan kan Sarah IKKE falle for han. Det er jo Superman for faen. Hørt noe rykter om at Kristin Kreuk kommer til å dukke opp som "love interest" til Chuck. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Kan jo banne på at vi må pines gjennom å se denne fløtepusen åle seg innpå Sarah i en 4-5 episoder nå da... Hvordan kan Sarah IKKE falle for han. Det er jo Superman for faen. Hørt noe rykter om at Kristin Kreuk kommer til å dukke opp som "love interest" til Chuck. Det har jeg også hørt (lest) på flere sider. Så regner med at hun dukker opp snart. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Fikk låne sessong 1 av en venn idag. Tvang. Har absolutt ingen forventnigner. Har jeg noe og glede meg til ? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ja, det har du. Likte episoden, usikker på den nye agenten, men det kan sikkert bli spennende. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Noen som vet om sesong 1 (og snart2) er å finne på blu ray region 2? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Ny episode i dag. Liker veldig gjesteskuespillerne så langt denne sesongen. Vinnie Jones, Adoni Maropis, Andrew Connolly, Angie Harmon, Supermann. Å nå Kristin Kreuk og Stone Cold EDIT: Konamixx: De er begge ute i Bluray region 2. Bare ikke med norske/nordiske undertekster, hvertfall S2. Endret 25. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Finfin episode. Synes Supermann kommer seg som agent Chuck og, for den saks skyld Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Så det med ringen komme etter at boksen ble åpnet, men bra episode! Bra at de klarer å variere stedene litt, slik at det ikke bare blir gallaer og middager hvor de går undercover. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Hvor ser dere Chuck? Jeg ser på www.tvgorge.com er på S3 E5 atm. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Hvor ser dere Chuck? Jeg ser på www.tvgorge.com er på S3 E5 atm. .avi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå