RiZLa Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei.. Neon som har denne disken? Har akkurat bestilt den og vil gjerne høre andre erfaringer med den. Er den mye kjappere enn den med 2 mb buffer? Vet dere om noen tester der denne disken er med (kun 8 mb cache) På forhånd takk..... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det er vel sikkert noe lignende WDD 8MB vs 2MB, vil jeg tro. Den testen kan du lese her: http://www.hardware.no/tester/harddisk/2mb..._8mb/index.html Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 plz noen som kan svare??? :google: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 plz noen som kan svare??? :google: den smileyen brukes når du oppfordrer noen til å bruke google... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Og jeg hater den. Ond, ond. Men hadde du brukt Google, hadde du funnet f.eks: http://www.soundcardcentral.com/reviews/mi...teata/page1.htm http://www.digit-life.com/articles2/disks-2k2-new/ Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Cachen er sinnzykt ond, ja.....!! Fytti katte..... Gikk helt amok her forleden...... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg kunne sannsynligvis svart deg angående ytelsen med 8MB cache og Serial ATA, hvis det ikke var for at ITbutikken sendte meg Ultra ATA med 2MB :| Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Cachen er sinnzykt ond, ja.....!! Jeg snakker om h0re-smilien :google: Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 bah.. ingen som kan sie noe? well, well... får vel lage middag da.. Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 har gjort d.. Var bare om 2 mb utgaven ffs.. Var ikke den jeg spurte om.. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg har to slike disker med 8 Mb cache, og er veldig glad i begge to. Var det det du lurte på? Jeg har ingen disk med to Mb å sammenligne med, men det er stabile bra disker, om oppleves som meget raske. Hvis du leser testene det er vist til, får du vite forskjellen mellom dem. Lykke til. Leste ett sted i en test at disse diskene var like raske i snitt som 10 000 SCSII- disker. Det var derfor jeg handlet. Husker ikke hvor jeg leste det. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Seagate 120GB m/8mb Cache er en S-ATA disk, så da har du endel andre forskjeller enn bare ytelsen! Ytelsen er som kjent en god del bedre på alt annet enn accesstime, den er nesten lik. S-ATA kan kobles fra under drift (hotswap) S-ATA har ATA 150 interface (ikke det at harddisken klarer å overføre noe mer enn rundt max 60MB/s likevel. S-ATA har penere og tynnere kabler, som ser pene ut inne i kabinettet. Ellers er det vel ikke noe mer å si, har du allerede bestilt disken så er det vel ikke noe å diskutere, disken er nok bra den! Barracuda V 120gb ATA100 disk er ganske bra, så reg regner med at V 120gb S-ATA ikke er noe dårligere! -Chief- Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Det er ikke serial ata.. Vanlig ata 100, IDE. 8 mb cache. Kjøpte den på komplett.no, komme inn 28 så jeg trenger ikke kjøpe den. Burde jeg kjøpe wd 120 m/ 8 mb cache istedet? Skal brukes til filmer, mp3 osv. bare lagring, ingen os. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det er ikke serial ata.. Vanlig ata 100, IDE. 8 mb cache. Kjøpte den på komplett.no, komme inn 28 så jeg trenger ikke kjøpe den. Burde jeg kjøpe wd 120 m/ 8 mb cache istedet? WD disken er bra den. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det er ikke serial ata.. Vanlig ata 100, IDE. 8 mb cache. Kjøpte den på komplett.no, komme inn 28 så jeg trenger ikke kjøpe den. Burde jeg kjøpe wd 120 m/ 8 mb cache istedet? WD disken er bra den. men den støyer.. skal du ha en divx PC i stuen ville jeg valgt seagate. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Eller en fin, billig 5400RPM disk. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 men den støyer.. skal du ha en divx PC i stuen ville jeg valgt seagate. Nåja det var dine ord jannis? Har ikke anelse om hva du oppfattes som støy. Har selv en wd 100 og må ærlig si at den støyer ikke, men mine gamle 46 gib diskene støyer? Og om du er litt flinke kan du selv lage deg noe stødemping til diskene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå