Capa Barsavi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Okey! Etter å ha spart og vurdert i ca 7mnd nå har jeg ENDELIG fått finger`n ut og skal kjøpe meg en pc til ca 11000kr Men, er en stund siden jeg har sett på pc-komponenter nåså er ikke helt up to date for å si det sånt. Det skal være en Intel/Nvidia pc med et PENT kabbinett(bør være litt enkelt og bygge i siden dette blir første gang jeg setter sammen en pc), altså litt fancy, men ikke noe fjortis opplegg! Den skal ikke ha ekstra lydkort ettersom jeg har et i en gammle pc som jeg bare rapper derfra. Det må være rom for å oppgradere den etterhvert! Det er jo også viktig at alt passer sammen i kabinettet og med hverandre. Også fint om alt er i samme nettbutikk Så håper dere geniale folk kan skrape sammen et ok oppsett!! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skal det være kun boksen, eller skjerm og likn også? Lenke til kommentar
Pesimisten Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=54193? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Sindre: Bare boksen, har en gammel crt-skjerm som får funke foreløpig. Og har såvidt nevnt over at jeg skal strippe den gamle stasjonære vi har ganske bra, e.v.t ta meg en tur ned på el-returen Pesimisten: Har sett på oppsettet ditt og det ser forsovidt bra ut, men det virker jo nesten som om shg er en dansk siden og må man ikke betale toll da? Beklager for min uvitenhet Men ser også at prisen kommer på va 10300kr. Da har jeg jo egentlig litt til overs men kansje jeg da kjøper meg ei gaminmus og mousepad for de hvis ikke dere vet om noen som løfter PC-en veldig for 700kr?? Endret 26. september 2007 av lasjh2k Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) en ting til Pesimisten: I produktbeskrivelsen står det at hket har to PCI-E spor til bruk i CROSSFIRE, men betyr det at det også går med sli i en senere oppgradering?? EDIT: Nytt spm: Er det integrert wireless-kort på hovedkortet eller må jeg kjøpe det utenom?? EDIT 2: Fant det ut Endret 27. september 2007 av lasjh2k Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Så også nå at det bare er en pci-express x1 slot. Betyr det at jeg ikke f.eks kan ha både lyd- og tvkort i samtidig?? EDIT 2: Glem det fant det ut EDIT: Ops trippelpost dette ja Tror at jeg går for det oppsettet jeg da hvis ikke det kommer noen nye forslag inn raskt Endret 27. september 2007 av lasjh2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå