$k$ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Lurer på andre steder å kjløpe Wiikey enn modnet.com, da disse for tiden er utsolgt. Så på spillchip.com, men han selger ikke Wiikey uten montering..? Andre steder jeg kan skaffe Wiikey? Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Lurer på andre steder å kjløpe Wiikey enn modnet.com, da disse for tiden er utsolgt.Så på spillchip.com, men han selger ikke Wiikey uten montering..? Andre steder jeg kan skaffe Wiikey? 9582488[/snapback] Billig fra www.qxl.no Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har også et spørsmål angående Wiikey. Finnes det et sted i Oslo hvor jeg kan levere Wii'en og Wiikey'en personlig og få den installert på stedet? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Omar2x6: Du kan ringe han på "spillchip.no" og se om han kan gjøre det for deg, virker som en veldig hyggelig fyr etter det jeg har lest. Endret 27. september 2007 av Ozwald Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Du kan gå inn på modtech.no. Du kan stikke innom modtech, ligger i Oslo. Monteres på stedet. har selv moddet maskinen min der. Anbefales. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 er ikke dette ulovlig?XD great mod of diskusjon.no...! i call upon you today to close this thread of illegality!! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvilken norsk lov forbyr deg å modifisere en gjenstand du sjøl har lovlig kjøpt inn? Hvordan kan du hevde at dette har noe som helst med loven å gjøre? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Lovlig å kjøpe, ulovlig å bruke den til noe fornuftig =P haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå