jvik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har egentlig prøvd det meste nå. http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/ Har prøvd epost, her fikk jeg aldri svar. Ringer jeg kundeservice får jeg aldri pratet med en person. Får muligheten til å legge igjen tlf nr mitt slik at de kan ringe meg opp, noe som aldri skjer. Jeg klarer ikke å finne noe kansellere knapp på min konto heller (via xbox360). Ikke så lett dette :!: Forslag? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Du må nok ringe Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Men ja, du må dessverre ringe for å gå over til sølv. Dette er tungvindt og idiotisk av MS. Endret 26. september 2007 av TCi Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Du må ringe kundeservice, og ha tålmodighet. Endret 26. september 2007 av TCi Lenke til kommentar
Roptaty Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Å ringe når de åpner opp linjene om morran kan være trikset... Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 har lurt litt på dette selv... ikke fordi jeg har planer om å avslutte gold, men stemmer det virkelig det jeg tror: 1) om man har kjøpt et par-tre måneder med visa og er gull-kunde, så automatiseres dette og man blir gullkundre på livstid om man ikke sier i fra? 2) den eneste måten man kan si opp abbonementet på, er å ringe kundeservice? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå