brucelee.will Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 he, jeg har endelig fått konto hos dinbank, så skulle jeg bestille kort fra dem, men da måtte man ha penger på kontoes, så jeg sendte penger fra sparebank visaen min, jeg sendte pengene kl 15.00 i dag og har ennå ikke fått det. jeg har skjekka at det var riktigkontonummer.... vet noen hvor lang tid det tar vanligvis for å overføre penger hos dem Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 er vel 1 virkedag tror jeg Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 det er litt lenge Lenke til kommentar
sneilerts Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) he, jeg har endelig fått konto hos dinbank, så skulle jeg bestille kort fra dem, men da måtte man ha penger på kontoes, så jeg sendte penger fra sparebank visaen min, jeg sendte pengene kl 15.00 i dag og har ennå ikke fått det.jeg har skjekka at det var riktigkontonummer.... vet noen hvor lang tid det tar vanligvis for å overføre penger hos dem 9582368[/snapback] Dette er en transaksjon som mest sannsynlig avregnes i NICS Masse. Hvis jeg ikke husker feil er fristen for sluttavregningen 1430, så denne blir definitivt ikke med før morgenoppgjøret. Bankene har gjerne frister en god stund før fristene i NICS. Endret 26. september 2007 av sneilerts Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 haster det virkeligt så fælt 1 dag er ikke mye å vente da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå