Aurelius Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hva er forskjellen på singleside ram og dobbelside ram? Og hvorfor kan ikke disse benyttes sammen, og hvorfor er det laget to slike standarder? Noen som vet noe? :-? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Minnebrikker på en/begge sidene av RAM-brikken. Vet ikke hvorfor det er slik, men det har sikkert noe med produksjon/design å gjøre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Minnebrikker på en/begge sidene av RAM-brikken. Vet ikke hvorfor det er slik, men det har sikkert noe med produksjon/design å gjøre. Grunne er at du skal få mulighet for store ram brikker. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Du misforstår. Jeg vet ikke hvorfor de ikke kan benyttes sammen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Du misforstår. Jeg vet ikke hvorfor de ikke kan benyttes sammen. Misforsto eg, ikke eg heller 100%. Men eg tror grunnen er størrelsen og at det har noe med front side og back side population. Det siste fant eg i bruker manualen min? http://www.intel.com/design/motherbd/bg/bg_mem.htm Så står det og her, om eg har oversatt det rett? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Feilpostet i annet om data, passer under minne kat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg