undrende_ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Har noen av dere handlet av de? Kunne faktisk tenkt meg og prøve ut ett av kameraene de har? Endret 3. oktober 2007 av Afseth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Denne siden oser useriøsitet. *Blant annet kan jeg lese under nyheter: "og den utrolige muligheten til og ta 12mega pixels bilder via interpolation." Dette kalles også et av de "råeste kamera", selv om det er en totalt ukjent produsent, pris på 2700 og dårligere spesifikasjoner enn det meste du kan finne til 2000 kroner. *Vil du betale med kredittkort/Visa/Mastercard, må du bruke Paypal *Null informasjon om forbrukerkjøpsloven mtp. angrerett, reklamasjon og lignende. *Under "fornøyde kunder", finner vi én kundes utsagn. En eller annen "Svein". Hvem som helst kan jo ha skrevet det. *Uten at jeg har klikket kjøp, eller noe lignende, lå det plutselig to kamera i handlekurven min. *Og et kamera vi solgte for hundrelapp eller noe der jeg jobber, selges i denne butikken for nærmere 1000 kroner (innkjøpsprisen var 36 kroner pr. stk for en stund siden). Dette kameraet ga vi også bort til kunder som kjøpte et dyrere kamera, og som hadde et barn på 6-10 år (ypperlig leketøy... elendig kvalitet). Og de sier "Vi ER billige". Vel... Styr altså langt unna denne "lekebutikken". Endret 28. september 2007 av Afseth Lenke til kommentar
undrende_ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Denne siden oser useriøsitet. *Blant annet kan jeg lese under nyheter: "og den utrolige muligheten til og ta 12mega pixels bilder via interpolation." Dette kalles også et av de "råeste kamera", selv om det er en totalt ukjent produsent, pris på 2700 og dårligere spesifikasjoner enn det meste du kan finne til 2000 kroner. *Vil du betale med kredittkort/Visa/Mastercard, må du bruke Paypal *Null informasjon om forbrukerkjøpsloven mtp. angrerett, reklamasjon og lignende. *Under "fornøyde kunder", finner vi én kundes utsagn. En eller annen "Svein". Hvem som helst kan jo ha skrevet det. *Uten at jeg har klikket kjøp, eller noe lignende, lå det plutselig to kamera i handlekurven min. *Og et kamera vi solgte for hundrelapp eller noe der jeg jobber, selges i denne butikken for nærmere 1000 kroner (innkjøpsprisen var 36 kroner pr. stk for en stund siden). Dette kameraet ga vi også bort til kunder som kjøpte et dyrere kamera, og som hadde et barn på 6-10 år (ypperlig leketøy... elendig kvalitet). Og de sier "Vi ER billige". Vel... Styr altså langt unna denne "lekebutikken". 9596889[/snapback] Ta en titt på den nye siden deres, de fremstår i alle fall veldig mye mer seriøse nå. Jeg har faktisk bestilt meg ett kamera og en bilstereo av de. Skal gi beskjed om jeg mottar det eller ikke hehe Men jeg må innrømme at siden deres ser nå faktisk... bra ut! Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ganske så kult at man kam klikke seg gjennom en hel mengde kjente kamera produsenter bare for å finne ut at kategorien er tom... Et Canon kamera kan de tilby, thats it. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ta en titt på den nye siden deres, de fremstår i alle fall veldig mye mer seriøse nå. Jeg har faktisk bestilt meg ett kamera og en bilstereo av de. Skal gi beskjed om jeg mottar det eller ikke hehe Men jeg må innrømme at siden deres ser nå faktisk... bra ut! 9628416[/snapback] Jaja, kult at du følger opp tips fra forumet når du lager siden din. Men reklame for egen bedrift er ikke tillatt, så jeg stenger denne tråden og fjerner linker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg