Rupal Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei folkens! Jeg er på utkikk etter noen digitale fotorammer, evt andre elektroniske duppetitter i mindre form som kan lagre og vise bilder. Lurte da på om noen har kjennskap og erfaring med slike kjøp? Jeg ser digitalramme.no har, men det var litt i det dyreste laget. Alle tips mottas med en stor takk! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kjøpte nettopp en kodak 8" fra mpx. kostet ca 1600 mener jeg. Har bare akkurat fått den i hus og sett på den, skal være bursdagspresang til min farmor, må legge inn litt bilder og greier på forhånd. Den virker helt grei, noen features: -Timer som slår den av/på automatisk -Fjernkontroll -Mulighet til å vise fil -Mulighet til å avspille lyd -128mb internt minne -Tilkobling av minnekort/Kamera/Usb-stick/PC -Mulighet for slideshow ellr å bla med fjernkontrollen mellom bildene. Ulike intervaller og ulike overganger mellom bildene. Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Hm.. så ut som en grei pris da. Skal ta en titt på mpx og se åssen den er! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå