ogul Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette, men det virker som om endel har peiling her. Har kjøpt P5K HK, 2 * 1 GbKingston DDR2, Core 2 Duo 6750 prosessor, og har installert XP. Men problemet er når C-disken jobber. Da blir musa "rykkete" og er helt umulig å bruke, men når c-disken roer seg, fungerer det normalt. Dette gjelder både med og uten drivere. Poster dette her, da jeg ikke opplevde dette før jeg kjøpte nytt hk og cpu. Noen som vet hvorfor og har en løsning til meg? På forhånd takk... Lenke til kommentar
gigax Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Du kan alltid formatere PC-en og reinstallere operativsystemet. Lagrer du ting på C-disken, sammen med operativsystemet? Det er fyfy, i så fall. Lenke til kommentar
ogul Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Du kan alltid formatere PC-en og reinstallere operativsystemet. Lagrer du ting på C-disken, sammen med operativsystemet? Det er fyfy, i så fall. 9582183[/snapback] Har OS og installerte prog der bare. Har aldri opplevd dette før.... Lenke til kommentar
gigax Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hmm.. Kan det være noe feil i selve musa, da? Høres usannsynlig ut, men. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har du installert chipset drivere? Lenke til kommentar
ogul Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Har du installert chipset drivere? 9583727[/snapback] Har ikke vært feil med musa før, og chipset drivere er installert.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå