MiSP Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kan en (ekte) lisensnøkkel på norsk Vista fungere på engelsk Vista? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Den var i alle fall språkuavhengig i XP. Jeg tror den er det i Vista også, men skal ikke si det helt sikkert. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Til ultimate kan en vel laste ned språkpakker. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Til ultimate kan en vel laste ned språkpakker. 9582638[/snapback] Jeg opererer med Home Premium. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg fikk ikke aktivert Home Pre Eng med min norske produktnøkkel. Vet ikke om dette var grunnen, men det gikk bare ikke. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Skulle akkurat til å spørre om det her jeg også Håper du skriver her om det går eller ikke på Home Premium hvis du får prøvd, trådstarter. Har norsk OEM jeg, men burde vel ikke være noe forskjell det? Endret 27. september 2007 av MittBrukernavn Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Skulle akkurat til å spørre om det her jeg også Håper du skriver her om det går eller ikke på Home Premium hvis du får prøvd, trådstarter. Har norsk OEM jeg, men burde vel ikke være noe forskjell det? 9588117[/snapback] Jeg spør fordi jeg ikke får det til. Jeg aner ikke hvordan det er med OEM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå