Gå til innhold

Finner ingen halo 3 matches.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg har slitt med noe som heter NAT (nettverksgreier) i hele dag.

Og nå har jeg endelig fått den til å bli ok, men jeg klarer ennå ikke finne

en eneste game uansett hva jeg gjør :]

 

Så kunne noen tatt og invitert meg for å teste?

Gamertag: NOR Lindquist

 

Eller noen som vet hva jeg kan gjøre? Har åpnet alt av porter og sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Midi:

 

Prøv å åpne alt av porter til xboxen om du har router :]

Så bør det gå.

 

Angående game, så fant jeg just en med en del norske nick i.

Men alle lagga som juling, så folk stakk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Ja men hva om jeg har fikset det problemet Arlendius, nå er den faktisk "open"..

Men alikevel finner jeg ingen games.

Sittet og letet i 15min nå, har 3 found og 0 possible.

Og jeg sitter og spiller alle andre spill hele tiden, funker fett.

Lenke til kommentar

Det høres veldig rart ut ja..

Jeg finner plenty av games.

 

Om du bruker trådløs til xboxen, har du prøvd med kabel istede? Om du allerede bruker kabel, har du forsøkt å koble den rett i adsl modemet (om du har adsl)?

 

Du kan også forsøke å sette IP'n til xboxen som DMZ i routern (usikker på hva oversettelsen er, men er noe som "demiletarisert", ALT slipper igjennom til den interne ip'n du bestemmer).

 

Arlendius

Lenke til kommentar

har den buggen jeg og , det jeg gjør er å restarte maskinen, sett inn et annet spill med multi player og se om du finner no games, helt til du finner games i et av spilla dine, for å så bytte tilbake det spillet du vil spille.. er en bug tror jeg... hadde mye det problemet da jeg skulle spille ghost recon eller rainbow 6,

 

forøvrig har jeg en bug i rainbow 6 at jeg ser serverne men kommer ikke inn på de ;< men som sagt.. er periodisk.. fleste gangene så går det greit... kan prøve å bytte mellom kabla internett og trådløst og, samt prøve å restarte rutern (ta ut strømmet i 10 sec, og så koble til strømmen på rutern igjen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
har den buggen jeg og , det jeg gjør er å restarte maskinen, sett inn et annet spill med multi player og se om du finner no games, helt til du finner games i et av spilla dine, for å så bytte tilbake det spillet du vil spille.. er en bug tror jeg... hadde mye det problemet da jeg skulle spille ghost recon eller rainbow 6,

 

forøvrig har jeg en bug i rainbow 6 at jeg ser serverne men kommer ikke inn på de ;< men som sagt.. er periodisk.. fleste gangene så går det greit... kan prøve å bytte mellom kabla internett og trådløst og, samt prøve å restarte rutern (ta ut strømmet i 10 sec, og så koble til strømmen på rutern igjen)

9582171[/snapback]

 

 

Skal prøve dette. Finner en game i ny og nè.

Men da forsvinner halvparten av personene før vi starter.

 

Jeg har ikke peiling på hva dette kan være, funker i andre spill.

Jaja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...