Programvare Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg og en fyr jeg halveis kjenner hadde en samtale isatd på msn. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eivind. says:greit tror jeg Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: kk Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: slags musikk liker du nå a? Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: Guns n' roses enda? Eivind. says: alt mulig Eivind. says: de og ja Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: ok Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: alt mulig? Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: du kan da ikke like alt... Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: da er du flink.... Eivind. says: halt bortsett fra sånn satanpiss Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: lol Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: satanpiss Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: hva er det a? Eivind. says: sånn som du hører på... Eivind. says: ikke for å være slem Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: hva da? Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: hva hører jeg på? Eivind. says: immortal, satyricon, dimmu borgir, sliptknot Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: haha Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: slipknot satan musikk Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: jeg må le Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: slipknot er jo fjortismusikk av høyeste grad da Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: dimmu borgir er ikke satanister, ikke immortal og ikke satyricon så jeg ser ikke helt poenget ditt Eivind. says: ja.. for sånne fjortisser som kutter seg i hånnleddet Eivind. says: vell.. går for det meste i rock her da.. og noe hip hop Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: fjortisser som kutter seg i håndleddet hører ikke på dimmu borgir... Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: du er misforstått as Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: sånn helt seriøst Eivind. says: i mine øyne Eivind. says: i de fleste sine øyne Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: mener du virkelig at Immortal er fjortissmusikk som synger om satan og kutter seg selv? Eivind. says: hakke sagt noe on fjortissmusikke Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: jaja Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: uansett er det feil av deg å dømme musikken før du i det hele tatt har hørt mer en 2 sanger. Eivind. says: joa.. men det er inn å dømme Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: skal jeg is at all tekno og trance suger fordi JEG ikke liker det? Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: det blir helt feil Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: smaken er som baken Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: den er delt Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: men jeg skal stikke nå Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: snakkes. Chris... Det er en grunn til at havet er salt." says: hade Sier litt om hvor mye metall blir mistolket Litt synd Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Oh noes! No one likes my music! Now I have to whine in a forum! Hvorfor bryr du deg egentlig? Bare å gi blanke faen i hva folk synes, og det fungerer kanon. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hans tap at han ikke liker Metal Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Oh noes! No one likes my music! Now I have to whine in a forum! Hvorfor bryr du deg egentlig? Bare å gi blanke faen i hva folk synes, og det fungerer kanon. 9581746[/snapback] Jaja, ikke at jeg bryr meg så übermye, men det var bare et eksempel på hvor mye metall blir mistolket... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Heng han fyren... slike folk fortjener ikke å leve. dessuten er han en nedlaster. (om man ikke har noen spesiell musikksmak, betyr det at man hører på alt mulig, og jeg har store vansker for å se for meg en CDsamling i hendene på en slik skroting) Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Pfft, det er ett velkjent faktum at all rock hardere enn RHCP er for folk som går i svart og kutter seg selv Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Dette emnet har vi et par tråder om fra før, minst. Post heller der. Hvorfor misliker så mange (black)metal? Blir metal diskriminert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg