clark Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei. Lurer egentlig litt på hvorfor dere går ut og reklamerer for Samsung 172T i prisguiden. Greit nok at den er utrolig billig til å være så bra. Men den er ikke å få noen steder da Samsung selv ikke vet når de vil få laget opp flere. ITButikken har i flere uker lurt folk til å tro at de får den "snart". Deres system viser "Du bør få denne skjermen innen - {en dato her}" som regel 2 uker frem i tid. Problemet er at denne datoen øker med en dag for hver dag som går. For tiden står det 07.02.03. Komplett har heller ingen peiling, de skriver 03.02.03. Så det som er problemet er at folk som bestiller nå kan vente i kanskje flere mnd'er før den er å oppdrives. Synes derfor praksisen med å reklamere for skjermen blir litt dumt. Under kommer svar fra ITButikken da jeg spurte om når de fikk tak i skjermen HeiVi venter på skjermen fra Samsung, er ikke stort annet å gjøre en å vente på den Med Vennlig Hilsen / Best Regard Roy ------------------------------------------------------------------------ ITbutikken A/S Gl. Aarhusvej 19 DK-8800 Viborg Denmark * Phone : (+47) 78474743 * Fax : (+45) 86614010 * E-mail :[email protected] * Web :www.itbutikken.no Spurte også om hvorfor de benytter en praksis som automatisk øker datoen med 1 dag hver dag som går. Dog unngikk de fint å svare på dette spørsmålet. Mvh, Clark - som bestilte fra ITButikken da det stod 23.01.03 Lenke til kommentar
clark Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Synd at ingen tar seg tid til å diskutere denne :-? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Bestillte samme skjermen da det stod de ville ha den i desember. Skal nå avbestille den og gå for en 15" Eizo skjerm istedet. Er rett og slett for lei av å vente på at Samsung skjermen skal komme på lager. Typisk min uflaks så kommer den på lager samme dag som jeg mottar min 15" Eizo skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå