analrytter Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Heisann! Har nett tatt fram super smash brothers melee, måtte gjer meg klar får Brawl:P Lillebroren min påstår at vi ikkje har skaffa alle folka på melee, noken som kan ramse opp ALLE sammen ? Lillebroren min seier at vi magler Sonic og Tales! Veit ikkje om eg skal tru på han eller ikkje Takk takk! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Sonic og Tales er ikke med på SSB:M Her er en liste over de som er med: Dr. Mario Mario Luigi Bowser Peach Yoshi Donkey Kong Captain Falcon Ganondorf Falco Lombardi Fox McCloud Ness Ice Climbers Kirby Samus Aran Zelda / Sheik Link Young Link Pichu Pikachu Jigglypuff MewTwo Mr. Game & Watch Marth Roy Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Takk for at du svarte:> Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Bullshit, det er kun mulig med 25 stk. i Melee, og Daisy har aldri vært en del av SSB. Lenke til kommentar
Straw Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Han mener nok at visst man skifter håret til Peach så blir det brunt og kjolen blir gul så det ligner på Daisy tell ikke som en karakter det da men. Endret 27. september 2007 av Straw Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sorry om jeg stjeler showet her, men når vi er innpå det, hvor mange maps skal det være? 29 eller 30? Har nemlig 29, men det virker så usannsynlig. Får man en map av å klare All-star på very hard? det er nemlig det enest jeg aldri har klart (Gått tom for penger på MR G&W 2 ganger >_>) Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Bullshit, det er kun mulig med 25 stk. i Melee, og Daisy har aldri vært en del av SSB. 9584448[/snapback] VISS VI SKIFTER FARGE MED PEACH KOMMER DAYSY OPP (samme moves, men penere) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja fikk med meg det! Ikke verdt nevne uansett. Lenke til kommentar
Gamecuber`n Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Nonnon.. Det blir omtrent det samme som om du skifter Mario's farge til gul, og kaller han Wario. Endret 30. september 2007 av Gamecuber`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå