Uncle Scrooge Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei, skal kjøpe meg sykkel som skal brukes til å sykle til skolen på vinteren. Står mellom sykklene: Gt Avalanche 3.0 m/skivebrems til 3999,- Mongoose Tyax Elite m/skivebrems til 2999,- Så hvilken av syklene er det beste kjøpet iforhold til pris? Noen som har erfaring med noen av de sykklene? Takkker for svar Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Gt Avalanche 3.0 er ganske god og har/ kan ha store grove dekk. Hva bruker du på sommeren da? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Scooter;) Så er snakk om sykkel kun til vinter, har allerede piggdekk. Lenke til kommentar
frankma Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 GT avalanche er en god sykkel, men tror 3.0 ikke har hydrauliske skivebremser... med wire er ok, men skal du ha skivebrems bør du invistere i en med hydraulisk... har selv en gt avalanche 1.0 med hydraulsike skivebremser..kjempesykkel (for mitt bruk = asfalt, grusvei og litt i marka + vintersykling) Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 GT avalanche 2.0 har heller ikke hydraulsike skivebremser Jeg skal kjøpe ny neste år. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Kommer til å gå for en av de to, og i og med at ingen av de har hydrauliske skivebremser, blir vel det litt uaktuelt. Men gt avalanche 3.0'en har ikke lockout på demperne, og det trekker vel kanskje ganske kraftig ned? Blir vel en del tyngre å sykle da? Men han kisen på butikken sa at avalanchen hadde hardere ramme elns, vil det gjøre det lettere å sykle? Vil tro at avalanchen er en bedre sykkel, men lurer på om den er bedre iforhold til pris, skal kjøpe en gang iløpet av helgen, så trenger litt tips fort;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå