Gå til innhold

Bestilt ny pc,har jeg valgt riktige og gode deler?

Anbefalte innlegg

hehe...vel...jeg fikk et kjøpekick...også etterpå kom spørsmålet hvordan jeg skulle få betalt ned gullkortet før jeg må betale renter...sukk!

derfor skal jeg selge den stasjonærmaskina jeg har nå så om noen som vet om noen som har lyst på en maskin med følgende specs er det bare å rope ut:

amd 3500+ 939

msi neo 2 platinum hk med wlan

1 giga minne

2x200 seagate 7200.7 disker

geforce 6600 gt 128 mb skjermkort

lian li 6070B kasse

400 watt northq psu

samsung dvdbrenner

eizo 17" lcdskjerm

logitech mx bluetooth tastatur og mus

hva mener dere er en fornuftig pris på denne alt i alt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe...vel...jeg fikk et kjøpekick...også etterpå kom spørsmålet hvordan jeg skulle få betalt ned gullkortet før jeg må betale renter...sukk!

derfor skal jeg selge den stasjonærmaskina jeg har nå så om noen som vet om noen som har lyst på en maskin med følgende specs er det bare å rope ut:

amd 3500+ 939

msi neo 2 platinum hk med wlan

1 giga minne

2x200 seagate 7200.7 disker

geforce 6600 gt 128 mb skjermkort

lian li 6070B kasse

400 watt northq psu

samsung dvdbrenner

eizo 17" lcdskjerm

logitech mx bluetooth tastatur og mus

hva mener dere er en fornuftig pris på denne alt i alt?

9583326[/snapback]

Der kommer det guffne. Dette var jo en topp maskin for ikke lenge siden, men nå..

Jeg sier 4500,-

Du kan selvsagt legge den ut for langt mer og det er godt mulig du får intresenter...

Lenke til kommentar

Ærlig svart og det regna jeg også med...

Blir vel å prøve å selge den for litt over 5000 ja...men sant, det er ikke så himla lenge sia det her faktisk var en topp pc...og den funker bra ennå til vista og en del spill...men minne er for det meste den største begrensningen

Lenke til kommentar

Kom forresten til å tenke på hva slags muligheter jeg har til å overklokke med denne maskina.

Jeg ønsker en stillegående, kjølig maskin men ønsker samtidig å klokke så jeg får mer igjen for penga.

Så hva slags hastighet bør jeg forvente med hvilken voltstyrke og temperatur på både cpu, minne og skjermkortet? :)

Lenke til kommentar

Beklager å bumpe tråden men har blitt veldig usikker på om asus p5k premium kortet er det beste å gå for, har hørt en del snakk om problemer med sata kontrolleren på dette kortet mot en rekke disker samt at sli frister veldig.

dermed blir spørsmålet...hva blir det greieste og beste hket for en quad cpu med gode muligheter til å overklokke samt kjøre sli?

Lenke til kommentar

Har forandret litt på oppsettet med å skifte over til et annet hovedkort.

Asus P5K kortet har aaalt for ustabil kontroller og ellers er jeg misfornøyd med at det ikke er noen SLI mulighet på P35 kortene....

Her er det nye oppsettet:

Corsair strømforsyning 620W

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

Western Digital 500GB S-ATA II 2 stk

Asus P5N32-E SLI

Noctua NH-U12F, 4 Dual-Heat-Pipes

Geil 2GB DDR2 PC6400 800MHz Ultra 2stk

Lian Li Miditower, Aluminium, Sort PC6070BSCANDV2

Lian Li kortleser, Aluminium, Sort

Arctic Silver 5 Termisk Pasta

MSI GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 OC version

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...