grungewhore Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei, har tenkt å gå til innkjøp av nye øreplugger til MP3'spilleren min. De kommer hovedsaklig til å bli brukt på bussen og når jeg trener, så de burde isolere godt, samt sitte veldig bra i ørene. Kan godt se på både in-ear og vanlige plugger. Har vel rundt 4-500 å bruke Vil gjærne handle i Norge/fra en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med Beyerdynamic DTX50. Imponerende lyd til plugg å være, samt at den stenger lyd utenfra ute. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Så fin ut den, men prisen er litt i overkant av hva jeg kan ta meg råd til, studenter lever hardt å alt det der:P Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 er det ingen som har forslag til øreplugger som passer til en stakkar student? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Disse ørepluggene fra Sony har fått gode kritikker. Personlig har jeg aldri prøvd dem, men har lenge tenkt på å kjøpe dem (kjøpte fake utgitt for å være ekte fra ebay, ikke god lyd ) Noen som har erfaringer med dem? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Sony MDR-EX71SL (som Kleif nevnte over) er veldig gode propper, har et par selv... Men nå har Creative Zen Aurvana gått heftig ned i pris siden jeg sist så på dem, fra 700 til ca. 450 og jeg tror de har mye bedre lyd. Dessuten har man Sennenheiser CX300 som er relativt like Sony proppene i både design og lyd men de har ikke det irriterende skjøtet på ledningen (veldig handy om du har spiller i brystlomma e.l. men ellers er det en plage... De har også litt bedre lyd har jeg lest. Du kan også evt. spare litt penger ved å kjøpe pluggene på ebay.com... Endret 25. oktober 2007 av snillest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå