SkeletonKey Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har et ganske enkelt spørsmål, som jeg ikke vet om er tatt opp før, og det går på system link: kan jeg bruke min gode gamle xbox system link kabel til min nye xbox 360 elite? Eventuelt, fulgte det med en slik kabel til Elite? (var en del kabler med ja). Jeg kan ikke se hvorfor Microsoft skulle gjøre at man måtte ha en helt ny kabel, uten andre formål enn å tjene penger på det, så dette er et ærlig, dog dumt, spørmål. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har et ganske enkelt spørsmål, som jeg ikke vet om er tatt opp før, og det går på system link: kan jeg bruke min gode gamle xbox system link kabel til min nye xbox 360 elite? Eventuelt, fulgte det med en slik kabel til Elite? (var en del kabler med ja). Jeg kan ikke se hvorfor Microsoft skulle gjøre at man måtte ha en helt ny kabel, uten andre formål enn å tjene penger på det, så dette er et ærlig, dog dumt, spørmål. 9581259[/snapback] Eneste som trengs er en krysset TP kabel, og hvis du har en kabel som heter "xbox system link" antar jeg sterkt du kan bruke den. hvis du ikke har krysset kabel kan du bruke vanlig TP kabel med ruter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Krysset kabel? Vil det si at man bare putter ene enden av kabelen inn i en 360, og den andre enden i en annen 360, så kan de spille sammen på hver sin skjerm? Hvordan ser en krysset kabel ut? Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Krysset kabel? Vil det si at man bare putter ene enden av kabelen inn i en 360, og den andre enden i en annen 360, så kan de spille sammen på hver sin skjerm?Hvordan ser en krysset kabel ut? 9583514[/snapback] ja, akkurat slik. Hvis man vil spille 2 stk sammen med hver sin xbox er det bare å bruke en krysset kabel. Hvis man derimot vil spille flere enn 2 stk sammen bruker man vanlige nettverkskabler i alle xbox'ene og plugger dem i en ruter som sørger for å dirigere nettverkstrafikken. En krysset nettverkskabel ser ut AKKURAT som en vanlig kabel, er bare noen av ledningene inni kabelen som er festet annerledes på RJ 45 pluggen, ikke noe å bry seg om Hvis du bruker kabelen din og det ikke funker, har du sikkert ikke en krysset kabel. Da kan du bare bruke vanlige kabler og plugge dem i en ruter eller gå på en butikk og be om å få kjøpe en krysset kabel. Endret 27. september 2007 av intox_neb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå