Stull Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) jeg vet at det har vært noen topicer oppe om dette for en liten stund siden, men skulle gjerne fått noen svar jeg skjønner :!: jeg skal ha et lan på 5 - 10 personer og lurer på om denne er bra nok. vi har en 1500 linje. Hadde håpet å kunne spille BF2 greit...... Har en router, er det bare å koble denne switchen til den også går det? hvis denne routern er dårlig vil det hemme switchen? aner nesten ikke noe så fortell alt dere vet og ikke regn med at jeg vet noe! Endret 26. september 2007 av Stull Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Switchen ser helt utmerket ut. Det er bare å koble en kabel mellom routeren og switchen for å få nettilgang. Om routeren er dårlig/treg/ustabil/whatever vil ikke det påvirke hastigheten mellom maskinene på switchen, det vil kun påvirke Internet-tilgangen. Lenke til kommentar
Stull Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 takker! nå blir d gaming!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå