UrgeLoL Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Noe amatør messige Sinnsyk bra grafikk på Halo 3 da, spesielt om dere ser på videoen fra 00:46 og til 00:56. Link Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) LOL :!: Halo3 høres bra ut! Endret 26. september 2007 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Berre synd at "halo 3" som du refererar til i videoen berre er CG Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 nei, e nok real time Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Berre synd at "halo 3" som du refererar til i videoen berre er CG 9581112[/snapback] ehhh.. nei.. tror du må følge bedre med her ser du beviset E3 2005 vs E3 2007 comparison video. Endret 26. september 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det de viser fra Killzone 2 er jo det gamle klippet fra E3 05 er det ikke? Var ikke det CG? Anyway, en morsom sak. Skal ikke se bort ifra at BBCs nyhetsredaksjon får noen drapstrussler fra fornærmede Halo 3 fans Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Skjønner at dere syntes at klippet så veldig bra ut, men det er realtime. Det er tross alt Ps3 som kjører det. Sjekk innlegget mitt over for video bevis. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skjønner at dere syntes at klippet så veldig bra ut, men det er realtime. Det er tross alt Ps3 som kjører det. Sjekk innlegget mitt over for video bevis. 9581325[/snapback] PS3 og X360 er så og si akkurat like kraftige. Og IMO ser Gears of War bedre ut enn Killzone2 som du linker til der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Hvem i faen land driver å sletter postene mine? =/ OMG!? Noe så feigt! uten å si hva grunnen var i tillegg. Endret 26. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skjønner at dere syntes at klippet så veldig bra ut, men det er realtime. Det er tross alt Ps3 som kjører det. Sjekk innlegget mitt over for video bevis. 9581325[/snapback] PS3 og X360 er så og si akkurat like kraftige. Og IMO ser Gears of War bedre ut enn Killzone2 som du linker til der. 9581379[/snapback] Er de alldeles ikke, to helt forskjellige arkitekturer. Vil gjerne se en Xbox360 dra MGS4. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 tror 360 hadde kjørt mgs4 fint.. og de har kanskje helt annerledes struktur, men ganske lik maskin kraft.. *setter seg ned å venter på fanboy fight* Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ta det med ro, er bare postene mine som blir slettet uanz, dere kan krige så mye dere vill. Herre moderator si meg hva jeg skreiv som var så galt at dere måtte slette posten uten å gi meg en grunn. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jiipers folkens, UrgeLoL postet en film der BBC bæsjer på leggen og hva gjør dere? Drar det inn på en kamp om hvem som er best, IGJEN! Er så forbanna slitsomt at det skal dreges inn på kamp om hva som er best og hva som er dårligs, Cell meg her, X360 meg der, Blu-ray meg innerst i ratta og stapp HD-DVD inn mens du er i gang. Drit nå i det for en gangs skyld, dette er ikke en tråd om hva som er CG, hva PS3 kan som X360 ikke kan eller noe av den svadamøkra som blir kjempet om konstant på forumet. *Steam level normal* Argh. Anyway. Fan, glemte hva jeg skulle si. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Killzone 2 ser veldig bra ut, men det hadde sett bedre ut i 05 enn i 07/08. Fin taktikk det, lag en CG film for så å bruke de neste 2-3 årene på å få spillet til å nå samme nivå Poenget er vel at Killzone 2 anno 2005 var helt sinnsykt, Killzone 2 i år eller til neste år er "bare" veldig bra. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Poenget er vell at denne tråden handler ikke om hvor bra killzone 2 ser ut! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Nei nettopp, Zaleeeek. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 BBC tenkte vel at halo 2,5 trengte litt bedre markedsføring og kasta inn litt Killzone 2 footage, de var vel i god tro om at ingen ville legge merke til det Hva er det med dere uinformerte såpekokere som kommer og påstår: "det er CG", "sony jukser", gears of war er best lizzm", hva har egentlig dette med tråden å gjøre? Og noen av dere kunne visselig trengt å følge litt bedre med i spillindustrien, å komme med påstander vi brukte for 2 år siden er ikke mye kult altså Dessuten kunne jeg tenkt meg å se Killzone 2 kjøre på 360, spesielt siden Guerilla har sagt at det ville være umulig grunnet mangelen på CELL prosessoren Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 BBC tenkte vel at halo 2,5 trengte litt bedre markedsføring og kasta inn litt Killzone 2 footage, de var vel i god tro om at ingen ville legge merke til det Hva er det med dere uinformerte såpekokere som kommer og påstår: "det er CG", "sony jukser", gears of war er best lizzm", hva har egentlig dette med tråden å gjøre? Og noen av dere kunne visselig trengt å følge litt bedre med i spillindustrien, å komme med påstander vi brukte for 2 år siden er ikke mye kult altså Dessuten kunne jeg tenkt meg å se Killzone 2 kjøre på 360, spesielt siden Guerilla har sagt at det ville være umulig grunnet mangelen på CELL prosessoren 9581943[/snapback] ....og Splinter Cell: Conviction folka sier at det spillet ikke hadde vært mulig på PS3. Samme bullshit. Alle disse eksklusive spillene hadde vært mulig å få til på konkurrende platformer. Det må kanskje gjøres noen forandringer, men mulig er det. Dette minner meg om det som skjedde når Sony hadde brukt bilder av PGR3 i markedsføringen av GT. Ganske fornøyelig. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Mulig det er noe i det, men nå er vel muligens ikke Guerrilla helt objektive bakaxel. After the successful release of Killzone for PlayStation 2, the company was acquired by Sony Computer Entertainment in 2005. http://www.guerrilla-games.com/company_profile.html Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Gud da! Tråden handlet ikke om ms vs sony eller xbox 360 vs ps3. Det handler om at BBC gjorde en morsom glipp når de skulle lage ett nyhetsinnslag i forkant av HALO 3 lanseringen. De viste i reportasjen ett realtime klipp av alpha builden av killzone 2 som ble vist på E3 2007. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå