Darth MToffy Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Finnes det noen butikker/kjeder som selger Dell tilbehør(eller 3.de parts kompatible)? Jeg tenker da på media-bays, batterier og ladekabler! PLIIIIS svar hvis dere vet noe;-) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Så vidt jeg veit, er det bare Dell som selger Dell. Derfor de er så billige. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Quote: On 2002-01-03 21:54, sosohal skrev:Så vidt jeg veit, er det bare Dell som selger Dell.Derfor de er så billige. Beste er nok å høre med Dell ja. Dell lar ikke andre selge deres produkter, hele konseptet deres bygger på at de bygger PC-er på bestilling, og har kostnadene nede ved å kjøpe direkte fra produsent, og bygge PCene sammen selv og selge uten forhandlere. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Hmm, jeg tenkte mest på IKKE-originale deler slik som ladere og slikt. Noe liknende som kan fås kjøpt til de fleste mobiltelefoner mye billigere enn originalene! Jeg har nemli tenkt å kjøpe meg en Dell, og har lyst på en ladekabel til bil. MEN en slik kabel skal Dell ha ca1400kr for!!! Det er sinnsykt mye! Lenke til kommentar
iNas Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hei! Hvilken produktmodell trenger du batteri til? F.eks 212 ? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Har tenkt å kjøpe en Dell Inspiron 8100, og lurte derfor på om det er mulig å få kjøpt ladere og slikt uoriginalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå