Hagr Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg også Beklager leif Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) MiSP: Jeg tror du skjønte meget godt hva han mente med det. Det er åpenbart et virkemiddel i form av en sammenligning for å få fram et poeng. Hvis du ikke skjønte dèt, har du ikke mye å gjøre i gullkorn-forumet, som hovedsaklig handler om humoristiske innslag. Jeg skjønte at det var et virkemiddel i form av en sammenligning for å få fram et poeng, derav ordet analogi, som jeg jo brukte. Det jeg ikke skjønte, var sammenligningen i seg selv (høy vannstand --> dassen renner over), som i mitt hode ikke gav noen som helst form for mening med tanke på den opprinnelige problemstillingen. Beklager at jeg uttrykte meg uklart tidligere. Men jeg er ikke interessert i å kverulere, så jeg har sagt mitt nå. Endret 24. oktober 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 tror du får lese gjennom en gang til... JEG spurte han om bassen på HØYE FREKVENSER, ikke høye bassfrekvenser. Så det går ikke an å ro seg vekk på den måten. "Bassen på høye frekvenser" kan da fint forstås som "høye bassfrekvenser". jada, samme som at "høy vannstand" på nyhetene fint kan tolkes til at dassen renner over Kan du forklare relevansen i utsagnet ditt? Jeg skjønte ikke helt den analogien... so's your face! *venter tålmodig på latter fra scrubs fans* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå