Gå til innhold

Leter etter nytt RPG - Tips?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg skulle gjerne hat et nytt RPG, det skal helst være med et experience system àla WoW. Du får xp av å gjøre quests, drepe creatures etc. Spillet burde ha sånn nogenlunde bra grafikk, og om det onneholder mye tøffe våpen og items så er det knallbra!

 

Er det noen som har noen tips?

 

Det er også aktuelt med andre "vanlige" RPGs. Spill som er uaktuelle: Oblivion (jeg har aldri skjønt meg på levlinga på dette spillet. Jeg har det, men spiller det aldri for jeg forstår rett og slett ikke level systemet), Two Worlds (for dårlig PC) og Morrowind (sorry, jeg klarte bare ikke grafikken)... :p

 

Takk på forhånd! :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Titan Quest kan absolutt anbefales! Spilles i tredjeperson sett skrått ovenfra, veldig fin grafikk og det er tilogmed fysikk i spillet (ragdoll etc)

 

8/10 på Gamer.no

 

"Som bringer oss elegant til det siste viktige punktet: Presentasjonen. Det er bare å innrømme det, Titan Quest ser utrolig lekkert ut. Spillet foregår i antikkens Hellas, og forsyner seg grovt av den rikholdige greske mytologien. Istedenfor demoner og djevler får vi satyrer, minotaurer, medusaer og annet pakk å hanskes med."

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg ikke Titan Quest var all verden, holdt rett og slett ikke interessen oppe for å spille gjennom det på høyere vanskelighetsgrader. For hack & slash "RPG" ville jeg absolutt godt for Dungeon Siege II + expansion istedenfor Titan Quest. Styr hvertfall unna Silverfall og Loki ;)

 

Jeg ville derimot prøvd Spellforce 1 & 2 med tilhørende expansion-packs, en meget bra kombinasjon av RPG og RTS. Du samler experience, går opp i level, fordeler skills, samler items i mengder fordelt over deg selv og dine "NPC-heroes", og det er mengder av side-quests som du kan gjøre for ekstra rewards.

 

IGN Spellforce 2 Review

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...