danilovic Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har i en stund vært _meget_ negativ til Vista, men nå begynner det å bli ganske ålreit. Kjørte i utgangspunktet trio boot med XP, Vista og Ubuntu, og regnet da med at jeg kom til å bruke XP fast. Men så formaterte jeg Vista-partisjonen og reinstallerte med Windows OEM-DVD (dvs ikke recovery), i tillegg til at jeg fiksa så jeg hadde 3 GiB RAM, så nå har jeg ingen problemer med Vista. Er jo et par snedige funksjoner Vista har som ikke XP har også. Daniel Lenke til kommentar
squatten Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Har akkurat mottatt min G1s, synes det er mye viftestøy når jeg har ekstern strømforsyning tilkoblet. Høres ut som vifta går for fullt tilogmed når jeg surfer på nettet. Noen forslag? EDIT: Fant problemet, var bare å sette strømbruken til Quiet Office. Endret 19. januar 2008 av squatten Lenke til kommentar
hakka Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fant problemet, var bare å sette strømbruken til Quiet Office. Går da ytelsen også ned ?.... dumt spørsmål kanskje.. Lenke til kommentar
squatten Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fant problemet, var bare å sette strømbruken til Quiet Office. Går da ytelsen også ned ?.... dumt spørsmål kanskje.. Ja, prosessoren yter da maks 70% i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Selger min Asus g1s..... http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12228388 Noen som er interesert? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) den linken blir vel fjernet så fort en moderator ser den ikke lov med salgsannonser på forumet edit - synes også du forventer litt stiv pris i forhold til at den er ett halvt år gammel... Endret 24. januar 2008 av ventle Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Meget stiv pris.. Den som vil kan få min til samme pris! Bare at jeg har 100gb 7200rpm hdd og HD-DVD! hehe Lenke til kommentar
squatten Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som får til å bruke spdif utgangen? Har koblet til med toslink til min receiver, får kun ut stereolyd ved avspilling av DVD og Matroska. Om jeg prøver å sette til DD 5.1 begynner lyden å hakke. Dette skjer i både VLC og Media Player. Noen forslag? Lenke til kommentar
skorpi84 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Min Asus G1S driver å sier at jeg må installere Bluetooth Peripheral Device. Jeg kan ikke finne denne driveren noen plass. Den er ikke på driverDVDen og jeg finner den ikke på Asus supporten. Hva skal jeg gjøre? Er denne driveren viktig? Bluetoothen min virker, men jeg klarer ikke å synkronisere outlook med mobilen min. Vet ikke om det har noe med driveren å gjøre da. Any ideas??? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har samme problem som skorpi84. Noen tips? Lenke til kommentar
hevih Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har samme problem som skorpi84. Noen tips? hadde selv samme prob. men er fiksa nå. det er bare å hive inn driver dvd/CD-en og innstalere bluetoothen på nytt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er microsoft office pakken som er med pcen gratis eller maa man betale for det? Har ikke testet office ennaa, saa jeg lurer litt. Om jeg bare skal avinstallere det med en gang eller ei. Lenke til kommentar
hevih Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er microsoft office pakken som er med pcen gratis eller maa man betale for det? Har ikke testet office ennaa, saa jeg lurer litt. Om jeg bare skal avinstallere det med en gang eller ei. det følger ikke med noe office pakke. hvertfall ikke på min.. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er microsoft office pakken som er med pcen gratis eller maa man betale for det? Har ikke testet office ennaa, saa jeg lurer litt. Om jeg bare skal avinstallere det med en gang eller ei. det følger ikke med noe office pakke. hvertfall ikke på min.. Ikke på min heller gitt! Følger ikke med noe office pakke! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke? Det var merkelig. Det er office på min. Men hver gang jeg starter den så står det at jeg må trykke inn lisenskode, men jeg ikke noe office cd. Da er det sikkert bare trial versjon jeg har fått. Lenke til kommentar
hevih Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja... Når kjøpte du din PC da? min kom i starten av jan. kan jo hende det er noen nytt asus har begynt med... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Min ble kjøpt i desember. Så det kan ikke være noe nytt tror jeg. Lenke til kommentar
hevih Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser komplett har kommet med den nye versjonen av G1S.... Har 9500M GT og T9300 og 3GB RAM... hvordan yter 9500 i forhold til 8600M GT Gddr3? Her er link Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mener å ha lest at den yter akkurat det samme. Lenke til kommentar
hevih Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mener å ha lest at den yter akkurat det samme. Spec på den nye mer konkret: Intel® Core™2 Duo processor: Santa Rosa Refresh:PM965 2.5GHz(T9300)/2.6GHz(T9500) w/6M L2 Cache, 800MHz FSB • 15.4" WSXGA+ (1680x1050) LCD with Quickest Response Time LCD • nVidia GeForce 9500M GS w/ 512MB, support GDDR III type VRAM; Turbo Cache 1GB+ (DX10 Support) HDCP support for DVI port 512 Gddr3 og 2.5Ghz ser ikke verst ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå