Tøffli Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, testet den akkurat i Crysis før jeg leste hvilken du bruker, og ja, den funker som bare det. Asus har jo laget den også... Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ser ut som om det kommer en ny G1S nå.. G1Sn heter den.. og har GeForce 9500M GS skjermkort! Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) serr??? link!! http://www.engadget.com/2008/01/10/asus-sh...ed-g1sn-laptop/ trodde du køddet ^^ Endret 10. januar 2008 av santacruze Lenke til kommentar
hevih Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Nice med 9500 GS Endret 11. januar 2008 av hevih Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 gå inn i bios og sett DVD-rom'en som første boot device, og så starte opp med recovery DVD-en i? Lenke til kommentar
hakka Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Flotte bilder.Gleder meg til min kommer. Bestilte for 6 dager siden, men jeg skulle jo ha en del modifikasjoner så det tar vel litt tid. Fortell når du får den da.. så vi ser hvor lang leveringstid det er.. Multicom er ikke akkurat rå på å svare på mail. Lenke til kommentar
MgrBuddha Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Flotte bilder.Gleder meg til min kommer. Bestilte for 6 dager siden, men jeg skulle jo ha en del modifikasjoner så det tar vel litt tid. Fortell når du får den da.. så vi ser hvor lang leveringstid det er.. Multicom er ikke akkurat rå på å svare på mail. Will do. Lenke til kommentar
hevih Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvike drivere brukere dere? og hva får dere i 3dmark06? Finnner ingen bra drivere for øyeblikket :S Lenke til kommentar
Bossmo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har de fiksa problemet med at prosessorkraften halveres ved lite strøm på batteriet? Lenke til kommentar
hakka Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har de fiksa problemet med at prosessorkraften halveres ved lite strøm på batteriet? Jeg spurte Multicom på dette og svaret jeg fikk pr mail var: "Hei igjen. Teknisk avdeling sier at de ikke har hørt noe angående dette strømforsyningsproblemet." Så jeg vet ikke jeg, men etter hva jeg har skjønt så er dette strømforsyningsproblemet historie.. :-) Lenke til kommentar
Bossmo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har de fiksa problemet med at prosessorkraften halveres ved lite strøm på batteriet? Stas! Da er det bare løp og kjøp.... Lenke til kommentar
hakka Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Stas! Da er det bare løp og kjøp.... Jau, det ble jo vist frem en ny versjon av G1S på CES messen som nevnt tidligere i denne tråden (G1Sn), men det ser jo kun ut til at det er skjermkortet som er forandringen. Og jeg vil ikke vente et par måneder til bare for å få et bedre skjermkort. Maskinen blir sikkert dyrere også. Noen som har mer info om det er noe annet som er forandret på denne ? Endret 12. januar 2008 av hakka Lenke til kommentar
hevih Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor mye får dere i 3DMark06 med deres maskin? (G1S) Selv får jeg 4274 og lurer på om dette er bra? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk 3700 og noe. Daniel Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen andre enn meg som har HD-DVD på g1s'en? Isåfall, hvilken skjermkortdriver bruker dere? Lenke til kommentar
squatten Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Flotte bilder.Gleder meg til min kommer. Bestilte for 6 dager siden, men jeg skulle jo ha en del modifikasjoner så det tar vel litt tid. Fortell når du får den da.. så vi ser hvor lang leveringstid det er.. Multicom er ikke akkurat rå på å svare på mail. Bestilte en G1s med diverse oppgraderinger den 6/1-08 fra Multicom. Idag gikk den i posten. Endret 14. januar 2008 av squatten Lenke til kommentar
MgrBuddha Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Flotte bilder.Gleder meg til min kommer. Bestilte for 6 dager siden, men jeg skulle jo ha en del modifikasjoner så det tar vel litt tid. Fortell når du får den da.. så vi ser hvor lang leveringstid det er.. Multicom er ikke akkurat rå på å svare på mail. Bestilte en G1s med diverse oppgraderinger den 6/1-08 fra Multicom. Idag gikk den i posten. WTF tenkte jeg, bestilte jo 4/1 og de har enda ikke sendt. Går inn og sjekker ordre og ser at den eksterne Seagate disken jeg bestilte i samme slengen ikke er på lager, ETA 15/1. Men den var jo på lager i det jeg bestilte, så Multicom har tydligvis ikke holdt "min" tilbake for meg mens de monterte PC-en og dermed må jeg vente enda lenger enn nødvendig. Stor minus på Multicom Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 jeg leste i manualen til g1s (den største som fulgte med) der står det at denne asus bærbare pc-en har et tv-tuner kort... noen som vet noe om dette hva mener de med det egentlig (koble til en antenne og se på tv ?) fordi jeg så ikke noe antenne eller plugg til antenne i boksen er det noen som har noe og si om dette ? bare lurer, hadde vert tøft Lenke til kommentar
MgrBuddha Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 WTF tenkte jeg, bestilte jo 4/1 og de har enda ikke sendt... Ringte Multicom i dag for å purre. Ser at de har fått den eksterne disken på lager igjen, så nå burde vel maskina mi være på vei tenkte jeg. Men hun som svarte ble bare litt forvirret av det hele for hun kunne ikke selv finne denne disken på sin lageroversikt. Alt hun kunne fortelle meg var at maskinen min ennå IKKE var satt produksjon fordi hele orderen ikke var i hus!!! Det begynte å småkoke litt for meg, og hun foreslo å be sjefen hennes ringe meg opp. Ja takk svarte jeg. 20 min senere ringer han og ber om unnskyldning for at det vært cock-up med bestillingen. Han skulle sørge for at maskinen ble produsert og sendt i dag, uansett om den eksterne disken var i hus eller ei. Og så oppklarte han også dette jeg lurte på tidligere om OS installasjon og medfølgende disker. ASUS har en spesialavtale med MS som gjør at OS'et kommer låst på maskinens serienummer til Multicom. Dette er altså en begrenset type OEM som ikke under noen omstendighet kan flyttes til annen maskin, derfor noe lavere pris i innkjøp. Rescue-disken inneholder hele OS'et så harddisken kan altså formatteres eller byttes, men du kan ikke installere fra rescue-disken på noen annen maskin. Vel, alle kan gjøre en feil, og Multicom hadde i hvert fall ingen problemer med å innrømme det og rette opp så fort som mulig. Godkjent. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvilket OS kjører/anbefaler dere? Har vista ultimate, men vurderer xp 64-bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå