SaReX Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Huff.. Kjøp skate alle mann, så saksøker vi EA hvis det skjer noe galt. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Var i kontakt med EA i dag vdr. skate, men de nevnte ingenting om at spillet ble trukket tilbake... Ble ikke spurt eksplisitt om dette men uansett... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skate er konge og ikke utsatt. Isåfall er det kun ps3-versjonen. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) *slettet* Endret 26. september 2007 av Sap15 Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg fikk skate i posten i dag, og det var en oppdatering som måtte lastets ned når jeg startet spillet, men kanskje de trekker det tilbake siden bug'en påvirker en del av spillet som benyttes av folk uten internett også Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Å, hvis de trekker det tilbake nå så faen! Da veit jeg ikke hva jeg gjør! Har bestilt fra feil butikk, venta og venta, nye releaser.. IKKE FAEN OM DE GJØR DET IGJEN! Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Blir nok kjøp i dag ja Noen som det litt rimeligere enn elkjøp? (599) Spaceworld, expert, ebgames etc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sap15, Elkjøp selger til 399,- og er vel de som selger det billigst. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Selger Elkøp Skate til 399?? sikker på at du ikkje mener Halo 3 nå? Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 jeg bestilte fra platekompaniet og driter rett og slett i den buggen. spillet er heftig fett!! men jeg savner free skate i 2 player Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva skjer med vi som ikke får koblet Xboxen til nettet? Hvordan får man oppdatert slike bugger? Kommer det med generelle oppdateringen på spillene, slik at spillet ser hvilke spill du har i lista de og oppdaterer de gjennom CD-en? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har aldri hørt om noe slikt. Men husker jeg lastet ned en oppdatering av et eller annet slag på PC-en i fjor, og la inn på Xboxen ved hjelp av en minnepenn. Husker ikke hva slags oppdatering det var. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Da var skate i boks. Peace Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 kommer skate på ps3 og 360? hvis det gjør. er ikke denne feilpostet da? eller er det bare 360 versjonen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Tror ikkje det stememr at spillet er utsatt til 19 oktober. fikk mail fra Absoluttspill nå: dessverre har Electronic Arts fått problemer med en del av leveringene på Skate. Dette har gått utover blant annet oss og igjen utover våre kunder. Spillet kommer inn på lager i dag og vil bli sendt i dag. EA beklager dette, og vi beklager veldig at dette har skjedd. EA jobber for å forbedre rutinene som har ført til denne feilen. gleder meg nå Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Så det er ute nå ? Hvor mye koster det på elkjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå