SaReX Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Var i dag på game, og spurte etter skate. Dem sa at det var en stor bug i spillet slik at skateren plutselig begynte å sveve. Så EA måtte visst trekke det tilbake, og ny release var rundt 19. Oktober. Noen som kan bekrefte at dette? Hva med de som allerede har kjøpt det/har det? Er det trygt å kjøpe det i morgen på foreks elkjøp, og håpe på at buggen blir rettet opp i en evt update? Endret 26. september 2007 av Sap15 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Dette kunne vært fikset i en oppdatering! Håper for all del dette er tull og vås, og ikke seriøst. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Dette kunne vært fikset i en oppdatering! Håper for all del dette er tull og vås, og ikke seriøst. 9580474[/snapback] Han viste meg buggen, det var visst på et spesielt brett sa han. "område" Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Jeg kommer uansett til å kjøpe nå, kommer aldri i livet til å vente til 19. oktober og tro at noe som helst blir fikset. Endret 26. september 2007 av Atald Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Blir lei meg vis jeg må vente så jævlig lenge Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Dette kan ikkje være sant! orker ikkje vente så lenge, seriøst. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Om en på Game sa dette, lurer jeg... Dette er jo en bug som EA kan fikse enkelt med en update. Håper ikke det stemmer, for hadde tenkt å plukke opp FIFA 08 og Skate i morra... pluss en sixpack selvsagt.. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Håper det bare er Bullshit.. Ingen klarer og vente så lenge Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 PISSPRAT! Jævlig uaktuelt at det skal utsettes mer Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har gleda meg siden jeg leste om skate jeg Men, huff nei, jeg kjøper det i morra uansett! trekkes det tilbake, har vi vel rett på ny, når den kommer! Defekte varer har man garanti på. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Defekt vare ja, ikke defekt funksjon. Men svevebuggen, er ikke det alle sammen bruker i demoen ? Eller rettere sagt Xbox360 folket siden jeg får det ikke til å fungere på PS3. Endret 26. september 2007 av Avean Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg velger å ikke tro på dette, og kjøper mitt reserverte eksemplar, som ligger hos Expert og venter på meg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er da strengt tatt ikke DEFEKT! det er en "bug", de fleste bugger kan fikses med en update. Guitar Hero buggen ble til og med fikset, den trudde jeg aldri skulle kunne bli fiksa, når det var en "fysisk" ting som ikke funket som den skulle. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Enig med alle dere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det kan jo, dersom dette viser seg å stemme, være tilfelle at EA plutselig innså at det var jævla teit å legge skate sin lansering to dager etter Halo 3 og derfor dytter det tilbake for å kunne gjøre et større "splash" i oktober. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Defekt vare ja, ikke defekt funksjon. Men svevebuggen, er ikke det alle sammen bruker i demoen ? Eller rettere sagt Xbox360 folket siden jeg får det ikke til å fungere på PS3. 9580689[/snapback] Dette var på fullversjonen, som var på en utstillingsmodell på game. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Guitar Hero buggen ble til og med fikset, den trudde jeg aldri skulle kunne bli fiksa, når det var en "fysisk" ting som ikke funket som den skulle.9580697[/snapback] Beklager digresjonen men GH-buggen var software det også. Ingen SW-update fikser en HW-feil. Logisk! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 software og software, et elr annet gjorde hvertfall at wammien(åsn skrives det?) ikke funket Noen funket jo helt fint, Jeg spilte med en kompis og han sin gitar funket, mens min var tilterts med wamen. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Eller rettere sagt Xbox360 folket siden jeg får det ikke til å fungere på PS3. 9580689[/snapback] Måtte jo komme fra den kjeften der.. Forresten.. har de fått fastsatt en dato på PS3 versjonen ennå? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er vel 11. oktober på PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå