The Prodigy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 har noen warning feilmeldinger når jeg validerer css filen... Same colors for color and background-color in two contexts #content a:hover and h1 men jeg vil ha samme farge på de to... og flere andre.. Hvordan skal jeg løse det..? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det warningen sier er at du har samme farge pa bakgrunnen som tekstfargen. Lenke til kommentar
The Prodigy Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 jeg er klar over hva feilmeldingen sier... Men jeg vil ha samme farge på de to.. Hvordan kan jeg fjerne warnings...vet godt at det kun er warnings.. Men er det noen mulighet å fjerne warnings...?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Du vil ikke ha samme farge pa bakgrunnen og skriften. Da ser du jo ikke skriften? :o Nei, tror ikke det er mulig a fjerne warnings. Men det er jo warnings, og ikke feil. Sa har ikke sa mye a si. Lenke til kommentar
The Prodigy Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Det er samme farge på to forskjellige context: Same colors for color and background-color in two contexts #content a:hover and h1 CONTENT og H1 så ingen mulighet til å fjerne disse warnings altså..? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jo, a bytte ut en av fargene. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Lag din egen A.klasse, tror det hjelper humz. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Skjer dette hvis du spør om vanlig validering? Alle får slike warnings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå