Huffameg Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hva er max/kurrant temp XP1600 tåler/liker? 55-60 grader er det for mye? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Skjønner ikke hvorfor folk er så redde for varm cpu. Så lenge maskinen er stabil, så er det ingen problem. Jaja, så kanskje levetiden kuttes med noen prosent da, so what? 55-60 grader er INGEN problem. Hvis den kommer opp i 80-90 så må du tenke på bedre kjøling. Dette gjelder alle slags prosessorer. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 jeg trodde atholon-prossessorene tålte opp til 90C........ jaja min er på 35 full load den med luftkjøling...ja jeg er døv Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 jeg trodde atholon-prossessorene tålte opp til 90C........ jaja min er på 35 full load den med luftkjøling...ja jeg er døv Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 hei du over meg..........STIKK Å BRENN.......oki da så var jeg litt på jore der....men en amd cpu tåler å stå på 90c ja.men det er ikke akkurat sunt Lenke til kommentar
Huffameg Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Da går det vel bra da... Skal man tro på det som står i biosen slår den seg av på 75 grader alikevel. Er foresten sensorvisningene som "Aida32" bruker, riktige?? Det er iallefall forskjell på vifte-hastighetene på det Aida32 viser og det bios viser? Hvorfor? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå