¤vekst¤ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Trenger det altså.... ^ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg vet ikke hva du regner som billig, men jeg liker SanDisk Sansa E280. Den har 8GB flash-minne og er relativt robust (metalldeksel med skruer på baksiden, men fronten er i plast). Rullehjulet er ikke touch-sensitivt, men et fysisk hjul som du snurrer rundt, og jeg synes at det fungerer mye bedre enn iPod-opplegget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg vet ikke hva du regner som billig, men jeg liker SanDisk Sansa E280. Den har 8GB flash-minne og er relativt robust (metalldeksel med skruer på baksiden, men fronten er i plast). Rullehjulet er ikke touch-sensitivt, men et fysisk hjul som du snurrer rundt, og jeg synes at det fungerer mye bedre enn iPod-opplegget. 9580492[/snapback] jupp den er billig, mange GB flash for pengene. også en av de spillerne med absolutt dårligst lyd på markedet (sett bort fra kinaripoffs), helt ubrukelig videofunksjon og ikke minst den spilleren med flest firmware bugs Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg vet ikke hva du regner som billig, men jeg liker SanDisk Sansa E280. Den har 8GB flash-minne og er relativt robust (metalldeksel med skruer på baksiden, men fronten er i plast). Rullehjulet er ikke touch-sensitivt, men et fysisk hjul som du snurrer rundt, og jeg synes at det fungerer mye bedre enn iPod-opplegget. 9580492[/snapback] jupp den er billig, mange GB flash for pengene. også en av de spillerne med absolutt dårligst lyd på markedet (sett bort fra kinaripoffs), helt ubrukelig videofunksjon og ikke minst den spilleren med flest firmware bugs 9580671[/snapback] Jeg har ikke noe sammenlikningsgrunnlag på lydkvaliteten, så jeg skal ikke si at den verken er god eller dårlig. Men lyden fungerer helt greit for meg. Jeg gremmes ikke av å høre på den. Det mangler litt klang på gode låter av Øystein Sevåg, og kanskje litt bass på Jan Garbarek, men ellers helt greit.Med nyeste norske firmware merker jeg ingen bugs. Firmware-oppgradering går rett og slett griselett. Jeg har også Rockbox på den, og det fungerer også fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg vet ikke hva du regner som billig, men jeg liker SanDisk Sansa E280. Den har 8GB flash-minne og er relativt robust (metalldeksel med skruer på baksiden, men fronten er i plast). Rullehjulet er ikke touch-sensitivt, men et fysisk hjul som du snurrer rundt, og jeg synes at det fungerer mye bedre enn iPod-opplegget. 9580492[/snapback] jupp den er billig, mange GB flash for pengene. også en av de spillerne med absolutt dårligst lyd på markedet (sett bort fra kinaripoffs), helt ubrukelig videofunksjon og ikke minst den spilleren med flest firmware bugs 9580671[/snapback] Jeg har ikke noe sammenlikningsgrunnlag på lydkvaliteten, så jeg skal ikke si at den verken er god eller dårlig. Men lyden fungerer helt greit for meg. Jeg gremmes ikke av å høre på den. Det mangler litt klang på gode låter av Øystein Sevåg, og kanskje litt bass på Jan Garbarek, men ellers helt greit.Med nyeste norske firmware merker jeg ingen bugs. Firmware-oppgradering går rett og slett griselett. Jeg har også Rockbox på den, og det fungerer også fint. 9580752[/snapback] Hadde spilleren selv en gang, og var ~fornøyd fordi jeg ikke trodde det var så mye bedre lyd på noe annet. KJøpte meg dog en cowon d2, og laga en switchbox så jeg hadde begge spillerne kobla til samme hodetelefon samtidig, spilte samme sang likt og switcha frem og tilbake, og tro meg forskjellene er helt syke! Uten noen EQ etc er forskjellen klar nok, og med det (de fleste bruker vel EQ vil jeg tro) så var det ikke engang moro å høre hvor dårlig lyd det var på sansaen målt opp mot BBE effektene til cowon. Om du tasser rundt med portapro og liknende oppskrytt møkk så spiller det liten rolle hva slags lydkilde du har da, har hatt de selv så ja jeg snakker av erfaring ikke fanboyism, Koss lager en del gode hodetelefoner og (erhm kremt kremt ksc75) Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 En kompis av meg har en sandisk sansa e280 som er 2 uker gammel. Drev og tukla med den her forleden, og fikk et feldig dårlig førsteinntrykk, fordet første viiret den veldig dårlig skrudd sammen(mye slark), veldig dårlig lyd, ikke så gjennomtenkt menysystem. Det kan hende at kompisen min var veldig uheldig og fikk en mandags modell, eller så er det sånn den blir etter 2 ukers bruk. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg skal garantert ha bra lyd, lav pris, gjerne uten videofunksjon. Bruksområde: Jobb. Jeg liker creative zen stone plus, men den kommer i maks 4gb. For lite for meg... Men den er herlig liten og ser helt himmelsk ut. Kjøper kanskje 4gb versjonen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg skal garantert ha bra lyd, lav pris, gjerne uten videofunksjon. Bruksområde: Jobb. Jeg liker creative zen stone plus, men den kommer i maks 4gb. For lite for meg... Men den er herlig liten og ser helt himmelsk ut. Kjøper kanskje 4gb versjonen! 9582483[/snapback] Hva med http://www.dahle-import.com/catalog/produc...products_id=333 ? Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg skal garantert ha bra lyd, lav pris, gjerne uten videofunksjon. Bruksområde: Jobb. Jeg liker creative zen stone plus, men den kommer i maks 4gb. For lite for meg... Men den er herlig liten og ser helt himmelsk ut. Kjøper kanskje 4gb versjonen! 9582483[/snapback] Hva med http://www.dahle-import.com/catalog/produc...products_id=333 ? 9582977[/snapback] Nei, dessverre, for dyr. Jeg kjøpte Creative Zen Stone Plus 2 GB til 576kr m. frakt og moms fra SHG.no Jeg har en Zen Vision:M fra før, som kostet 1600 med 30GB. Veldig bra og billig. Nå har jeg en til jobben også, tar ikke store plassen i lomma... Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå