DementedAlbino Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kan noen anbefale meg ett bra tv til denne prisen? Har sett litt rundt om men har lite peiling på tv så kommer ikke noen vei, og er litt tvilsom til selgerne på elkjøp, bonus osv... Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=8&GrpID=7&s=pl Jeg har en slik, men jeg har heller ikke særlig peiling på TV. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 28" ikke widescreen for 4000kr?? det er dårlig det. En kompis kjøpte seg en 32" widescreen for 5000kr så eg tror du skal lette litt mer rundt om i butikker og på nettet. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Der ser du hvor mye jeg kan om TV... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=8&GrpID=1&s=pl - denne mente jeg faktisk... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 28" ikke widescreen for 4000kr?? det er dårlig det. En kompis kjøpte seg en 32" widescreen for 5000kr så eg tror du skal lette litt mer rundt om i butikker og på nettet. Når jeg skal bruke 4000 på ett tv skal jeg selvfølgelig ikke ha widescreen. HAdde nok brukt en god del mer da. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 De har en til 1600,- på Rema! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Når jeg skal bruke 4000 på ett tv skal jeg selvfølgelig ikke ha widescreen. HAdde nok brukt en god del mer da. Det samme ville eg og ha gjort, en ca 10000 om eg skulle kjøpt meg widescreen tv nå. Men venter litt til, så blir kanskje plasmatv'ene billige nok. :wink: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Når jeg skal bruke 4000 på ett tv skal jeg selvfølgelig ikke ha widescreen. HAdde nok brukt en god del mer da. Det samme ville eg og ha gjort, en ca 10000 om eg skulle kjøpt meg widescreen tv nå. Men venter litt til, så blir kanskje plasmatv'ene billige nok. :wink: Men må ha ett tv fram til jeg har råd til ett ws tv i bra kvalitet. Tv jeg har nå er tross alt skikkelig kjipt. Ett 10 år gammalt goldstar tv. 19" tror jeg... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 28" ikke widescreen for 4000kr?? det er dårlig det. En kompis kjøpte seg en 32" widescreen for 5000kr så eg tror du skal lette litt mer rundt om i butikker og på nettet. Kvalitet fremfor kvantitet. Dessuten koster tv'en snaut 3500, og det er en billig tv til å være den størrelsen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Samsung har noen rimelige modeller. Har Samsung selv som jeg har hatt i 6-7 år(!) Ingen problemer med det . Ikke av det áller ypperste når det gjelder bilde og lyd, men ganske ok. Og nå er de sikkert en god del bedre. Det jeg mener er at du får mye for pengene med Samsung. Men jeg ville tatt meg en tur på noen forretninger og sett på Tver som står på der. Ser der er noen rimelige Tanberg for tiden. De var jo bra før, men vet ikke hvordan de er nå. Hmmm. Kanskje jeg burde kjøpe nytt tv snart også :-? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har Samsung jeg også, 28" som jeg kjøpte i fjord. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Noen som vet om noen nettsteder som tester widescreen tv'er?? Jeg har søkt etter det flere ganger men kan ikke finne det. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 http://www.lydogbilde.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå