Lskgutt Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Greit, jeg fikset PC-en min for 4 dager siden (Ledningen fra power-knappen til hovedkortet hadde løsnet ), og hadde endelig begynnt å bli kjent med maskinen igjen. Så til poenget: Sent igår kveld, mens jeg satt på msn, skrudde PC-en seg plutselig av. Den restartet av seg selv, og begynte å skru seg av/på flere ganger i sekundet (frem til jeg skrudde av strømmen bak). Og idag kommer det kun en ganske høy pipelyd så lenge maskinen får strøm. Er det strømforsyninga det er noe galt med? Edit: Mener at pipelyden kommer fra strømforsyneren, men kan være prosessoren også. Vanskelig å høre nøyaktig hvor lyden kommer fra. Endret 26. september 2007 av Lskgutt Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Så vidt jeg vet så er det ingen høyttaler innebygget i strømforsyninger. Men det kan likevel være psu som er dårlig, og hovedkortet avgir akustisk feilsignal pga manglende spenning eller for lav/høy spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå