dTd Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Hei! en kammerat av meg har en acer aspire 5613wlmi(5610z), men her en dag så skjedde det noe rart med den. PC-en har jo sånne egene knapper for å slå på trådløst nettverkskort og blåtann, men hver gang han skal bruke de knappene så kommer det opp "no wireless device found" Eller "no bluethoot device found" alle driverene er innstalert osv så lurer på hva som kan være galt? ser ikke ut til at lan nettverket fungerer heller.... :/ Endret 26. september 2007 av ClaW64 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Prøvd å reinstallere driverne også? Sjekk om det er noen feilmeldinger på mine enheter. Det kan også være feil med f.eks hovedkortet. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 er ikke noen feilmeldinger på mine enheter... driveren finner jeg ikke på acer siden,, og er 99% sikker på at den ligger i vista... la inn vista på nytt i går også... hjalp ikke... så begynner å lure på om dt ikke er hardware feil... Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg lurer på det samme! no bluetooht device kommer opp! Faen ass... Ingen som vet hvordan dette fikses? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg lurer på det samme! no bluetooht device kommer opp! Faen ass... Ingen som vet hvordan dette fikses? 9617489[/snapback] Har du blåtann i maskinen da ? Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er ikke bluetooth i 5613. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei, satan.. jeg har den nyeste modellen jeg.. ei kjerring har samme data og d funker med henne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå