Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg sliter med å finne matches og sånt i halo 3. Aldri hatt problemer i andre spill som COD4 Beta og GEoW. Problemet skal være at NAT er moderate, og bør helst være open. Jeg har også et rart oppsett her. Jeg får trådløst nett fra en trådløs router og inn i en stasjonær pc. Så har jeg en kabel mellom PC-en og xboxen. Dette har funket helt fint til nå. Noen som har noen forslag og vet hvilke porter jeg eventuelt må åpne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Legger til at jeg har en Linksys. Og har enabla både port 88 og port 3074 under "single port forwarding." men hva skal under "To IP Address"-delen med mitt oppsett? og har det noe å si om jeg velger TCP, UDP eller both? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 jeg sliter med HALO 3 og COD 4 når jeg har NAT OPEN, men når jeg velger manuelt IP på Xbox 360 får jeg strict NAT, men multiplayer fungerer da Strider mot all sunn fornuftig, men sånn er det... Har også en linksys ruter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har også manuelt, og da får jeg moderate og finner INGEN folk i halo 3, men i andre spill. Noen forslag? :/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvilken IP adresse har 360 da? Med automatisk blir det x.x.x.3, men jeg må manuelt opp i minst x.x.xx.9 før ting fungerer i multiplayer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har statisk IP mellom PC-en og xboxen. Men routeren sender ut automatisk ip til PC-en 192.168.0.78 har xboxen. Legger ved et bilde. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 jeg prøvde også engang med et tall over 50, det fungerte dårlig Prøv 192.168.0.9 eller 192.168.0.12, vist det ikke er i bruk fra før å fikle inn på linksys ruteren gir heller ingen resultater hos meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skal prøve dette om en time. Gir tilbakemelding. Håper du sjekker innom senere;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har hatt samme problem og har en lang tråd om samme emne. Jeg endte opp med at jeg ikke fikk det til. Hvis du har muligheten til å skru på DMA så skal det virke, gjorde i alle fall det hos meg helt til jeg fikk ny ruter som ikke hadde dette valget. I teorien skulle det gå, og jeg gjorde alt rett, men alikevel virket det ikke.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har aldri hatt noen problemer med Moderate. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har også en linksys router og det holder mekelig nok ikke og putte 360'ens ip i DMZ, du må også åpne portene under "Port Range Forward", du kan like gjerne åpne alle porter fra 1-65535 på 360'ens ip, det burde ikke utgjøre noen risiko. Da burde du få NAT status til "open" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har aldri hatt noen problemer med Moderate. 9581019[/snapback] Det kommer ann på ruteren. Noen har problemer, noen slipper. Kobler du xboxen gjennom en pc eller tar du det direkte til ruter? Sistenevnte er nemlig lettere å få til.. Husk forøvrig å slå på upnp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har også en linksys router og det holder mekelig nok ikke og putte 360'ens ip i DMZ, du må også åpne portene under "Port Range Forward", du kan like gjerne åpne alle porter fra 1-65535 på 360'ens ip, det burde ikke utgjøre noen risiko. Da burde du få NAT status til "open" 9581067[/snapback] Skal den stå på TCP, UDP eller both da? Som dere forstår så er jeg helt sykt amatør og bør få alt inn med teskje Xboxen har følgende: IP SETTING : MANUAL IP adress 192.168.0.4 Subnet mask 255.255.255.0 Gateway 192.168.0.1 Min trådløse connection ser du under, (1111.JPG) Min lokale tilkobling, til xboxen, (2222.JPG) Og hva jeg ikke vet hva jeg skal skrive inn (2323.JPG) Hvordan routeren ser ut på NAB.JPG Jeg er latterlig dårlig på dette og vil bare spille halo3 ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Og hele greia er koblet slik, som nevnt før: Trådløs router >>TRÅDLØST>> PC >>KABEL>> XBOX360. Og MP funker på alle andre spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har også en linksys router og det holder mekelig nok ikke og putte 360'ens ip i DMZ, du må også åpne portene under "Port Range Forward", du kan like gjerne åpne alle porter fra 1-65535 på 360'ens ip, det burde ikke utgjøre noen risiko. Da burde du få NAT status til "open" 9581067[/snapback] Etter at jeg la pc'ens IP i DMZ, så fikk jeg OPEN :] Skal se om jeg kan joine game nå! Takker uansett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Looking for ideal match. Games found: 0 Possible Matches: 0 Noen forslag? Har open på NAT nå og alt.. Sosial Slayer valgte jeg. Eventuelt noen som bare kan invite meg for å teste? Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Looking for ideal match. Games found: 0 Possible Matches: 0 Noen forslag? Har open på NAT nå og alt.. Sosial Slayer valgte jeg. Eventuelt noen som bare kan invite meg for å teste? 9581900[/snapback] har samme problem som deg. Spilte først en kamp online, men da jeg skulle prøve igjen, kom jeg ikke inn noen steds. La ip'en inn i DMZ nå slik at NAt er open, men ingen forskjell... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Merkelig at det er ingen forskjell når du har lagt inn DMZ, det burde virke det. Prøv å legg inn ip adressen, slå av alle brannmurer i windows. Hvis dette ikke hjelper, prøv med ip-range og slå av alle brannmurer. Hvis det virker når du gjør dette så må du begynne å legge til porter i brannmuren, ev også legge til ip adressen til xboxen hvis det viser seg å være nødvendig. Det er mulig at du faktisk må legge inn ip adressen som selve spillet trenger hvis du har en brannmur på PC-en.. Hvis du har zone alarm må du i alle fall ikke sette denne på høy! Da virker det garantert ikke. Jeg har litt erfaring med dette i halo 2. Så hvis du har zone alarm, ikke la noe stå på mere enn middels. Vet ikke hvordan det er med andre brannmurer. Prøv å avslutt alle windows brannmurer først uansett.. Endret 26. september 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg klarer å finne en game av og til nå. Men så disconnecter ca alle, ellers får jeg spille med de 3 som kom gjennom nåløyet. Men nå får PC-en denne feilen, som kutter nettet etter ei lita stund: Formatering for 2nd gang denne måneden tenker jeg ;] Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har open, og fant ingen games, måtte få invite eller hoste selv. Gikk ikke å joine på vennelista heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå