Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre ? ;(

Nelvik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Berre trykk "Fortsett likevel". Det er ikkje så uvanleg å få denne meldinga viss drivarane ikkje har bestått Logo-testing. Det skal ikkje ha noko å seie. :)

9580051[/snapback]

Ja , men jeg gjordet det for lengesiden . Så kom fremtiden så funket det ikke.

Lenke til kommentar

Okay, så det fungerte ikkje, nei... Då lyt eg berre stille nokre banale spørsmål:

- Er det originale drivarar frå NVIDIA du har lasta ned, eller er det nokon modifiserte greier frå til dømes Guru3D?

- Er du sikker på at du har lasta ned korrekt versjon (internasjonal viss du har norsk XP), og til korrekt operativsystem?

- Avinstallerte du dei gamle drivarane før du prøvde å leggje inn dei nye?

Viss det ikkje har noko med desse tinga å gjere så veit ikkje eg kva årsaka kan vere til at det stoppar opp.

Lenke til kommentar
Okay, så det fungerte ikkje, nei... Då lyt eg berre stille nokre banale spørsmål:

- Er det originale drivarar frå NVIDIA du har lasta ned, eller er det nokon modifiserte greier frå til dømes Guru3D?

- Er du sikker på at du har lasta ned korrekt versjon (internasjonal viss du har norsk XP), og til korrekt operativsystem?

- Avinstallerte du dei gamle drivarane før du prøvde å leggje inn dei nye?

Viss det ikkje har noko med desse tinga å gjere så veit ikkje eg kva årsaka kan vere til at det stoppar opp.

9580187[/snapback]

Har ikkje lasta ned noen drivere ;S Men , jeg slettet de gamle .

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

På hvilken måte fungerer det ikke?

Artifacts (røde prikker på skjermen eller lignende)

Dårlig ytelse

Viser ikke bilde

Første kan være at det er minnefeil på kortet. Har hatt det to ganger på x1950xt, men jeg tror det er lite sannsynlig på et 8600-kort

Du har vel ikke overklokket den for hardt da? :hmm:.

Tror vi trenger mer info...

Lenke til kommentar
På hvilken måte fungerer det ikke?

Artifacts (røde prikker på skjermen eller lignende)

Dårlig ytelse

Viser ikke bilde

Første kan være at det er minnefeil på kortet. Har hatt det to ganger på x1950xt, men jeg tror det er lite sannsynlig på et 8600-kort

Du har vel ikke overklokket den for hardt da? :hmm:.

Tror vi trenger mer info...

9580345[/snapback]

Kan ikke så mye om pc , men det jeg vet er at jeg instalerete det . Så kom den meldingen opp . Så trykket jeg fortsett , så funket skjermkorte helt fint i en par månder . Så funket det ikke mer bare sånn plutselig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...