Nelvik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Denne meldingen får jeg når jeg skal instalere skjermkorte(GEFORCE 8600GTS) mitt. Hvordan kan jeg løse dette problemet ? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Berre trykk "Fortsett likevel". Det er ikkje så uvanleg å få denne meldinga viss drivarane ikkje har bestått Logo-testing. Det skal ikkje ha noko å seie. Lenke til kommentar
Nelvik Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Berre trykk "Fortsett likevel". Det er ikkje så uvanleg å få denne meldinga viss drivarane ikkje har bestått Logo-testing. Det skal ikkje ha noko å seie. 9580051[/snapback] Ja , men jeg gjordet det for lengesiden . Så kom fremtiden så funket det ikke. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Okay, så det fungerte ikkje, nei... Då lyt eg berre stille nokre banale spørsmål: - Er det originale drivarar frå NVIDIA du har lasta ned, eller er det nokon modifiserte greier frå til dømes Guru3D? - Er du sikker på at du har lasta ned korrekt versjon (internasjonal viss du har norsk XP), og til korrekt operativsystem? - Avinstallerte du dei gamle drivarane før du prøvde å leggje inn dei nye? Viss det ikkje har noko med desse tinga å gjere så veit ikkje eg kva årsaka kan vere til at det stoppar opp. Lenke til kommentar
Nelvik Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Okay, så det fungerte ikkje, nei... Då lyt eg berre stille nokre banale spørsmål: - Er det originale drivarar frå NVIDIA du har lasta ned, eller er det nokon modifiserte greier frå til dømes Guru3D? - Er du sikker på at du har lasta ned korrekt versjon (internasjonal viss du har norsk XP), og til korrekt operativsystem? - Avinstallerte du dei gamle drivarane før du prøvde å leggje inn dei nye? Viss det ikkje har noko med desse tinga å gjere så veit ikkje eg kva årsaka kan vere til at det stoppar opp. 9580187[/snapback] Har ikkje lasta ned noen drivere ;S Men , jeg slettet de gamle . Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Jochi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 På hvilken måte fungerer det ikke? Artifacts (røde prikker på skjermen eller lignende) Dårlig ytelse Viser ikke bilde Første kan være at det er minnefeil på kortet. Har hatt det to ganger på x1950xt, men jeg tror det er lite sannsynlig på et 8600-kort Du har vel ikke overklokket den for hardt da? . Tror vi trenger mer info... Lenke til kommentar
Nelvik Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 På hvilken måte fungerer det ikke? Artifacts (røde prikker på skjermen eller lignende) Dårlig ytelse Viser ikke bilde Første kan være at det er minnefeil på kortet. Har hatt det to ganger på x1950xt, men jeg tror det er lite sannsynlig på et 8600-kort Du har vel ikke overklokket den for hardt da? . Tror vi trenger mer info... 9580345[/snapback] Kan ikke så mye om pc , men det jeg vet er at jeg instalerete det . Så kom den meldingen opp . Så trykket jeg fortsett , så funket skjermkorte helt fint i en par månder . Så funket det ikke mer bare sånn plutselig. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hva funker ikke mer? Driveren? Spill? TV'en? Bilen? Verden? Vi trenger mer info! Lenke til kommentar
Nelvik Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Hva funker ikke mer? Driveren? Spill? TV'en? Bilen? Verden? Vi trenger mer info! 9580665[/snapback] Bf2 funker ikke , det lagger kjempemye Cs lagger litt Wow lagger noen ganger , men det kan jeg kjøre fint. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Avinstaller den gamle, restart maskinen, installere denne, restart og sjekk om BF2 hakker like mye . . . I følge Tomshardware.com's VGA chart, får ikke BF2142 mer FPS på max grafikk, 4x AA, 8x AF på 1280x1024x32 enn 28.8 (8600GTS). Endret 26. september 2007 av Intern Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Trådstarter har besøkt og posta i tråden utan å tatt hensyn til anmodning frå moderator om å endre emnetittel. Tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg